Практична програма

Школа управління
меблевим бізнесом

Перша та єдина в Україні спеціалізована комплексна програма для управлінців меблевого ринку
Школа управління <br />
меблевим бізнесом Школа управління <br />
меблевим бізнесом
Старт програми
лютий 2021
Тривалість
5 модулів
Місто
Рівне
За 5 навчальних модулів
50 000 грн

ЦЕ АКТУАЛЬНО

Власникам і керівникам

українських меблевих компаній, які:

  • прагнуть побудувати системний бізнес,
  • прагнуть вийти на новий рівень розвитку,
  • зацікавлені в експорті.


Перша і єдина в Україні спеціалізована навчальна програма для власників та керівників меблевих компаній. Усі учасники навчання - гравці меблевого ринку: виробники меблів, постачальники, меблеві рітейлери та дизайнери. Навчальні теми та кейси - адаптовані до реалій українського меблевого ринку. Експерти програми мають досвід консультування та розвитку меблевих компаній, розуміють проблеми та завдання меблевиків, дають практичну цінність.

Після кожного модулю для учасників програми ми організовуємо нетворкінговий майданчик, куди запрошуємо ключових представників меблевої індустрії та випускників ШУМБу для неформального спілкування.

УПРОДОВЖ НАВЧАННЯ ВИ:

  • опрацюєте з експертами ключові теми для розвитку компанії: стратегія розвитку, стратегічний маркетинг, управління відділом продажів, побудова системи сервісу, побудова бізнес-процесів, роль дизайну для продажів, впровадження ощадливого виробництва, управління фінансами, управління персоналом;
  • підготуєте проект розвитку своєї компанії (на основі виконаних домашніх завдань у рамках п’яти навчальних модулів);
  • отримаєте рекомендації для розробки чіткої та зрозумілої моделі управління компанією.
Введіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам в найближчий час
або Зателефонуйте нам самостійно
Оберіть модуль для перегляду:
модуль 1 2 3 4 5
5 модулів
10 лютогоСр

Стратегічна ідея компанії:

  • Складові стратегічної ідеї
  • Осмислення кожної складової: "Від візії до тижневого розкладу"
  • Місце дизайну в стратегічній ідеї
  • Конвертація ідеї в щоденне виконання
  • Місце та роль маркетингу у структурі компанії для реалізації стратегічної ідеї компанії
  • Базові маркетингові поняття. Синхронізація маркетингових цілей з цілями компанії
  • Розуміння маркетингу та маркетингової стратегії
11 лютогоЧт

Робота над складовими стратегічної ідеї:

  • Маркетинговий трикутник для побудови успішної маркетингової стратегії
  • Етапи створення маркетингової стратегії
  • Ключові маркетингові рішення на кожному етапі маркетинг-стратегії
  • Робота в групах над кейсом “Побудова маркетингової стратегії з нуля”

12 лютогоПт

Ощадливе мислення:

  • Lean мислення: 10 принципів Lean мислення
  • Lean концепція: 8 видів втрат і цінність
  • Lean методології: вирівнювання, балансування, потік, стандартизація, якість
  • Lean гра: 8 видів втрат, ефективність, 5S
13 лютогоСб

Ощадливе мислення:

  • З чого почати Lean?
  • Ідентифікація проблеми: формулювання і визначення найбільш вагомого чинника - Діаграма Ісікава, Будиночок якості, таблиця 8 видів втрат
  • Збираємо дані: хронометраж і процесні карти - «Коричневий папір»
  • Аналіз даних: а як же визначити той самий фактор? - Діаграма Спагеті і Діаграма Парето, 5 Чому
  • Перші кроки зміни ситуації: інструменти 5S, Kaizen журнал, Дошка такту
  • Як працювати з опором співробітників при впровадженні змін
10 березняСр

Ощадливе мислення:

  • Створення системи якості.
  • TPM - Загальне обслуговування обладнання
  • Автономне обслуговування обладнання: що це і як впровадити.
  • Створюємо програму для розгортання TPM на підприємстві: підготовка, навчання, контроль.
  • SMED - Швидка переналадка. Яким чином скоротити переналадку: етапи і програма постійного скорочення.
11 березняЧт

Ощадливе мислення:

  • Фокус на співробітників. Створюємо систему навчання, систему самореалізації.
  • Матриця навичок: яким чином працює, як створювати, який ефект очікувати.
  • Створюємо залученість через інструменти постійного вдосконалення А3 і Kaizen blitz.
12 березняПт

Управління фінансами:

  • Ціль і призначення фінансів
  • Критерії визнання подій, які закладені в основних фінансових показниках каси й нарахування
  • Баланс компанії (SFP), його складові компоненти
  • Звітність, складена методом нарахувань: звіт про фінансові результати (P&L)
  • KPI, які обчислюються на основі P&L: Gross Profit, Operating Income
  • Гібридні показники: EBIT, EBITDA, EBITDAR, EBITDARM.
  • Margin
  • Звітність, складена за касовим методом: звіт про рух грошових коштів (CFS)
  • Грошові потоки від операційної (CFFO) діяльності, інвестиційної (СFFI) діяльності і фінансової (CFFF) діяльності
  • Аргументи в процесі переговорів на основі грошових потоків
13 березняСб

Управління фінансами:

  • Джерело формування доходів виробників і дистриб'юторів: робочий (оборотний) капітал і його відображення в балансі
  • Чистий робочий капітал , Брутто робочий капітал, Показник оборотності й період обігу запасів (DIOH), Показники оборотності й періоди обігу дебіторської (DSO) і кредиторської (DPO) заборгованостей
  • Показники контролю робочого капіталу: операційний цикл і грошовий цикл
  • Управління ціноутворенням і маржинальною прибутковістю продуктів
  • Управління витратами, класифікація й структура витрат
  • Управління дебіторською заборгованістю і платіжними умовами
  • Вплив платіжних умов на грошові потоки
14 квітняСр

Управління фінансами:

  • Основи релевантного аналізу і його використання для швидкого прийняття рішень.
  • Класифікація витрат, орієнтована на прийняття рішень.
  • Поняття втоплених, недиференційованих, диференційованих витрат їх важливість (релевантність) для прийняття рішень.
  • Витрати третіх сторін, альтернативні витрати і їх використання при прийнятті рішень
  • Практичні завдання по обґрунтуванню управлінських рішень
  • Рішення про розподілені продукти
  • Фінансове планування компанії, складання фінансових планів
  • Як впливає ріст продажів на грошові потоки фірми
  • Джерела фінансування фірми. Поняття органічного зростання
15 квітняЧт

Управління фінансами:

  • Основи (особливості) капітального бюджетування проектів.
  • Показники оцінки капітальних проектів, як їх обчислювати та як трактувати
  • Використання MS Excel для автоматичного розрахунку показників
  • Особливості прийняття рішень щодо фінансування проектів. Визначення оптимальної структури фінансування проекту
  • Скільки коштують гроші на фірмі: середньозважена вартість капіталу компанії
  • Обґрунтування ризику в процесі управління інвестиціями
  • Фінансове обґрунтування нових проектів компанії в умовах стресу
16 квітняПт

Стратегічний маркетинг:

  • Еволюція маркетингу. Від продукту до споживача. Маркетинг цінності
  • Ключові фактори успіху в конкуренції
  • Стратегія позиціонування. Диференціювання. Що зробить Ваш продукт унікальним на ринку?
  • Мапа створення цінності
  • Шлях Клієнта до покупки
  • Досягнення конкурентних переваг за допомогою мультиатрибутивної моделі бренду
17 квітняСб

Стратегічний маркетинг:

  • Організація роботи маркетинг-функції та відділу маркетингу. Місце та роль маркетингу в структурі компанії
  • Маркетинг + продажі
  • Портрет професії: маркетолог
  • 4P. маркетинг-мікс
  • Малобюджетний маркетинг
  • Маркетинг план
12 травняСр

Стратегічний маркетинг:

  • Маркетинг мікс. Маркетинг план
  • Клієнт. Клієнтоорієнтованість
  • Внутрішній маркетинг
  • Бренд та брендинг
13 травняЧт

Налаштування функцій маркетингу та продажів:

  • Взаємодія функції маркетингу і продажу у меблевій компанії. Практичні кейси.
  • Мапа створення цінності.
  • Розробка бізнес-моделі.
  • Особливості продажів на меблевому ринку.
14 травняПт

Налаштування функцій маркетингу та продажів:

  • Від стратегічної ідеї до практики маркетингу і продажу у меблевиків.
  • Практичний кейс City furniture and mattress. Обговорення.
  • Практичний кейс Château Margaux: запуск третього вина. Обговорення.
15 травняСб

Побудова системи сервісу:

  • Що може бути “сервісом” для меблевих компаній?
  • Сервісна складова чи правдиво сервісна компанія? Де шукати результат від сервісу?
  • З чого почати налаштовувати сервіс в компанії? Хто несе сервіс Клієнту?
  • Як працювати з існуючими Клієнтами замість постійного пошуку нових?
10 червняЧт

Управління персоналом:

  • Роль HR-функції в побудові ефективного бізнесу.
  • Корпоративна культура як інструмент управлінця.
  • Створення та впровадження моделі компетенцій. Планування персоналу. Моделювання функцій.
  • Різноманіття сучасних методів підбору персоналу. Дієві методи проведення співбесіди. Адаптація персоналу. Роль керівника в процесі адаптації.
11 червняПт

Управління персоналом:

  • Оцінка персоналу як засіб управління результативністю.
  • Розвиток потенціалу та навчання персоналу. Формування кадрового резерву або побудова системи управління талантами. Засоби визначення потреб персоналу в навчанні.
  • Мотивація персоналу. Види мотивації та стимулювання.
  • Роль керівника в системі управління персоналом. Регулярний зворотній зв'язок як обов'язкова функція керівника.
12 червняСб
  • Презентація індивідуальних проектів розвитку.

ВІДГУКИ ВИПУСКНИКІВ

Ми приїхали навчатися на Школі управління меблевим бізнесом командою з чотирьох управлінців. І це дозволило нам синхронізуватись - кожен розумів, які зміни нам потрібні, з чого починати, чого ми хочемо досягти, а головне - з’явилось чітке розуміння, ЯК ми це зробимо. Коли ми вирішили створити власну меблеву фабрику, у нас була експертиза у будівництві та дизайні інтер’єрів, а ось у меблевому виробництві ми лише починали працювати. Що найважливіше у меблевому бізнесі? На чому фокусувати свої зусилля? Які компетенції розвивати у першу чергу? Відповіді на ці питання ми знайшли для себе під час спілкування з іншими власниками меблевих компаній, які навчалися разом з нами на ШУМБі, та роблячи спільні проекти. За два роки ми змогли пройти той шлях, який інші проходять за... п'ять, сім, десять років. Ми збільшили свій річний оборот більш, ніж у 10 разів, перебудували виробництво та маємо чіткий план розвитку, при цьому продовжуємо покращувати бізнес-процеси.
Сергій Маркарян, співвласник фабрики Bassa, Київ
Навчання у Школі управління меблевим бізнесом дало фундамент для розвитку нашої компанії. Тут ми отримали основу і зрозуміли, які аспекти бізнесу нам потрібно вдосконалювати, що потрібно змінювати й у якому напрямку розвивати далі нашу компанію. Дуже цінним для нас було те, що ми навчались у Школі командою: я та Святослав Шилін, директор компанії “Будівельна зірка”. Навчання в іншому місті дозволило нам відволіктись від робочої рутини, побачити всі процеси зі сторони та переосмислити те, куди має рухатись компанія. Разом нам було набагато легше ділитися з колегами набутими знаннями, а багато нових ідей ми генерували прямо у машині, повертаючись після кожного навчального модуля. Ми змінюємось самі й також бачимо, яких успіхів досягають інші ШУМБівці, тому рекомендуємо навчання у Школі управління меблевим бізнесом тим, хто хоче отримати практичні знання та знайти тут нових партнерів, своїх колег і навіть друзів.
Артем Постоянкін, керівник меблевого напрямку компанії “Будівельна зірка”, Київ
Навчання у Школі управління меблевим бізнесом дозволило нашій компанії краще зрозуміти потреби та виявило істині “болі” клієнтів – власників та управлінців меблевого бізнесу в Україні. Як результат – у нас змінилися підходи до комунікації з замовниками, пошуку необхідних для них рішень і ми почали змінюватись відповідно до вимог часу й очікувань клієнтів. Одне з останніх покращень, яке сталось завдяки участі у Школі управління меблевим бізнесом – ощадливе виробництво (lean), яким компанія “загорілась” та одразу перейшла до впровадження. Спочатку ми впровадили зміни на складі, а пізніше – у відділі продажів. Занурення в філософію ощадливого мислення дозволило компанії переглянути принципи своєї роботи та скоригувати нашу візію і місію. Ми віримо у практичну цінність ШУМБу, адже бачимо також ті результати, яких досягають інші компанії.
Надія Родіонова, власниця компанії “Лівінг Вуд Україна”, Київ
Раніше моє уявлення про ринок було досить обмеженим. Я думав, що ми працюємо на вузькому ринку, а в Школі управління меблевим бізнесом зрозумів, що насправді є багато креативних українських компаній, молодих, які розвиваються, які роблять дуже цікавий і подекуди дуже дорогий продукт. Моє уявлення до Школи було, що український ринок - це тільки про дешевий сегмент і дешевий продукт, а тут я відкрив для себе чудових архітекторів, надзвичайно гарних дизайнерів, які виробляють красивий і достойний продукт.
Сергій Вербицький, комерційний директор компанії VMV Holding, Червоноград
Знайомства і контакти, які я отримав у Школі управління меблевим бізнесом, - це передусім! Навчання дало можливість переосмислити візію, місію, цілі компанії, сформулювати і прописати їх, донести команді, розібратися, що ж таке маркетинг і про що він (раніше ми думали, що це просто реклама), навести лад у думках… І найважливіше - це все дуже згуртувало власників та топів компанії.
Ігор Куриленко, комерційний директор компанії "Грейд", Київ
Цінність програми, перш за все, у спікерах. Це практики, які давали дійсно корисну інформацію, без “води”. До них можна звернутися з будь-яким питанням і отримати конкретну відповідь. До цієї програми я пройшов багато навчань, майже за усіма темами, які обговорювалися тут, але саме завдяки Школі управління меблевим бізнесом вдалося зібрати усе в єдину стратегію, зрозуміти, куди рухатися і як розвивати компанію.
Павло Кривуца, власник компанії Concept21, Київ
Школа управління меблевим бізнесом - це перша профільна школа, де ти отримуєш знання, які можна впроваджувати миттєво. Вперше в моєму житті це вузько спрямоване навчання для керівників та управлінців меблевих компаній.
Дмитро Ковальчук, засновник компанії Cassone, Київ

Експерти навчання

Віталій Івахов
Віталій Івахов
засновник мережі салонів “100% інтер’єр”, власник українського кавового бренду ISLA Більше
Оксана Стець
Оксана Стець
консультант зі стратегічного розвитку, маркетингу та брендингу Більше
Ольга Перетятько
Ольга Перетятько
Lean 6 Sigma-експерт Більше
Микола Вікнянський
Микола Вікнянський
власник компанії Termopal Більше
Анастасія Владичинська
Анастасія Владичинська
міжнародний консультант з сервісу Більше
Олена Рижкова
Олена Рижкова
засновник та керуючий партнер консалтингової компанії Frankl Sense Management Більше

КОНТАКТНА ОСОБА

Тарас Комаренко
Тарас Комаренко
керівник Школи управління меблевим бізнесом

РЕЄСТРАЦІЯ

У НАС НАВЧАЮТЬСЯ

Хлібні інвестиції
Молокія
Дмитрук
Реноме
Modern-Expo
Edelvika
Verallia
Ковальська
Аграна Фрут Україна
Термопал
Гранд Персона
Любисток
Грейд
Тернопільський кар'єр
Domberg
dubok.ua
Tigres
Монстера
Город дверей
INSTYLE

Локація

Конференц-зала готелю "Оптіма" Конференц-зала готелю "Оптіма"
Wi-fiWi-fi
Чай / КаваЧай / Кава
СолодощіСолодощі
ФруктиФрукти
Конференц-зала готелю "Оптіма"

залишилися запитання?

В якому форматі проходить навчання?
Лекції експертів-практиків і одразу практична робота з отриманими матеріалами, презентація рішень і їх обговорення з експертом програми, діалог з одногрупниками - власниками, керівниками топ-управлінцями українських бізнесів, воркшопи (динаміначна робота в групах), екскурсії на виробництва, нетворкінг (неформальне спілкування учасників навчання) - у нас багато ефективних практичних форматів навчання. Менеджер програми з радістю розповість Вам детально про формат обраного Вами навчання - просто подзвоніть або замовте зворотний дзвінок (наш дзвінок до Вас).
Я з іншого міста і мені потрібна допомога з плануванням доїзду і/або вибором готелю
Якщо Вам знадобиться наша допомога з логістикою - дзвоніть. Ми залюбки помоніторимо варіанти доїзду з Вашого міста до місця проведення нашої події. І порекомендуємо Вам найкомфортніший. Також ми можемо порадити, який готель обрати, щоб Вам було зручно, затишно і, що важливо, поряд із навчальною локацією.