Практична програма

Школа управління
меблевим бізнесом

Перша та єдина в Україні спеціалізована комплексна програма для управлінців меблевого ринку
Школа управління <br />
меблевим бізнесом Школа управління <br />
меблевим бізнесом
Старт програми
6 лютого 2020
Тривалість
5 модулів по 3 дні
Місто
Рівне
За 5 навчальних модулів
40 000 грн

ЦЕ АКТУАЛЬНО

Власникам і керівникам

українських меблевих компаній, які:

  • прагнуть побудувати системний бізнес,
  • прагнуть вийти на новий рівень розвитку,
  • зацікавлені в експорті.


Перша і єдина в Україні спеціалізована навчальна програма для власників та керівників меблевих компаній. Усі учасники навчання - гравці меблевого ринку: виробники меблів, постачальники, меблеві рітейлери та дизайнери. Навчальні теми та кейси - адаптовані до реалій українського меблевого ринку. Експерти програми мають досвід консультування та розвитку меблевих компаній, розуміють проблеми та завдання меблевиків, дають практичну цінність.

Після кожного модулю для учасників програми ми організовуємо нетворкінговий майданчик, куди запрошуємо ключових представників меблевої індустрії та випускників ШУМБу для неформального спілкування.

УПРОДОВЖ НАВЧАННЯ ВИ:

  • опрацюєте з експертами ключові теми для розвитку компанії: стратегія розвитку, стратегічний маркетинг, управління відділом продажів, побудова системи сервісу, побудова бізнес-процесів, роль дизайну для продажів, впровадження ощадливого виробництва, управління фінансами, управління персоналом;
  • підготуєте проект розвитку своєї компанії (на основі виконаних домашніх завдань у рамках п’яти навчальних модулів);
  • отримаєте рекомендації для розробки чіткої та зрозумілої моделі управління компанією.
Введіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам в найближчий час
або Зателефонуйте нам самостійно
Оберіть модуль для перегляду:
модуль 1 2 3 4 5
5 модулів по 3 дні
06 лютогоЧт

Стратегічна ідея компанії:

  • Презентації компаній-учасників.
  • Складові стратегічної ідеї. Конвертація ідеї в щоденне виконання.
  • Осмислення кожної складової: від візії до тижневого розкладу.
07 лютогоПт

Роль дизайну та практична робота над складовими стратегічної ідеї:

  • Де тут дизайн? Місце дизайну в стратегічній ідеї.
  • Як народжується дизайн?
  • Робота над власними стратегічними ідеями: практичні аспекти.
08 лютогоСб

Дизайн-мислення:

  • Методологія дизайн-мислення.
27 лютогоЧт

Побудова системи сервісу:

  • Що може бути “сервісом” для меблевих компаній?
  • Сервісна складова чи правдиво сервісна компанія? Де шукати результат від сервісу?
  • З чого почати налаштовувати сервіс в компанії? Хто несе сервіс Клієнту?
  • Як працювати з існуючими Клієнтами замість постійного пошуку нових?
28 лютогоПт

Стратегічний маркетинг:

  • Місце та роль маркетингу в структурі компанії.
  • Еволюція маркетингу і прийняття маркетингових рішень.
  • Від продукту до споживача. Маркетинг 1.0, 2.0, 3.0.
  • Ключові фактори успіху в маркетингу. Стратегічна канва.
29 лютогоСб

Операційна досконалість:

  • Lean-мислення: для чого і як змінювати компанію.
  • Все починається з реальної ситуації: два lean-інструменти для діагностики свого підприємства.
  • Як змінити ситуацію: два lean-інструменти для покращень.
  • Зробимо досягнутий результат стабільним: два lean-інструменти для підтримки отриманого результату і подальшого вдосконалення.
19 березняЧт

Еволюція мислення, менеджменту і лідерства:

  • Парадигми мислення: що рухає нашими вчинками?
  • Комунікація: чому ми не розуміємо один одного?
  • Персонал: закони особистісного росту
  • Лідерство: яким воно буває та чи відповідає поставленим завданням?
  • Менеджмент: яка управлінська культура потрібна моїй організації?
  • Інтегральний погляд: як змінюється світ та що чекає на різні країни?
20 березняПт

Управління фінансами:

  • Практика фінансового аналізу: щоденне прийняття рішень і операційне планування; підтримка стратегічного розвитку; оцінка діяльності і мотивація.
  • Динаміка перспектив в бізнесі. Операційні рішення. Інвестиційні рішення. Фінансові рішення. Підприємництво.
  • Природа фінансової та управлінської звітності: баланс; звіт про фінансові результати; звіт про рух грошових коштів.
21 березняСб

Управління фінансами:

  • Управління витратами.
  • Фінансування операційного циклу, фінансування виробничого циклу.
  • Фінансування продажу.
  • Грошовий календар. “Меппінг” як методична основа ефективності бюджетного процесу.
14 травняЧт
  • Від стратегічної ідеї до практики маркетингу і продажу у меблевиків.
  • Практичний кейс City furniture and mattress. Обговорення.
  • Практичний кейс Château Margaux: запуск третього вина. Обговорення.
15 травняПт

Налаштування функцій маркетингу та продажів:

  • Взаємодія функції маркетингу і продажу у меблевій компанії. Практичні кейси.
  • Мапа створення цінності.
  • Розробка бізнес-моделі.
  • Особливості продажів на меблевому ринку.
16 травняСб

Стратегічний маркетинг:

  • Розуміння Клієнта. Рівні Клієнтів.
  • Маркетингова стратегія. Маркетинговий трикутник.
  • Позиціонування. Стратегія диференціювання.
  • Маркетинг-мікс.
  • Реалізація маркетингової стратегії: товарна політика, цінова політика, політика збуту, комунікація.
11 червняЧт

Управління персоналом:

  • Роль HR-функції в побудові ефективного бізнесу.
  • Корпоративна культура як інструмент управлінця.
  • Створення та впровадження моделі компетенцій. Планування персоналу. Моделювання функцій.
  • Різноманіття сучасних методів підбору персоналу. Дієві методи проведення співбесіди. Адаптація персоналу. Роль керівника в процесі адаптації.
12 червняПт

Управління персоналом:

  • Оцінка персоналу як засіб управління результативністю.
  • Розвиток потенціалу та навчання персоналу. Формування кадрового резерву або побудова системи управління талантами. Засоби визначення потреб персоналу в навчанні.
  • Мотивація персоналу. Види мотивації та стимулювання.
  • Роль керівника в системі управління персоналом. Регулярний зворотній зв'язок як обов'язкова функція керівника.
13 червняСб
  • Підготовка до презентації індивідуальних проектів розвитку


14 червняНд
  • Презентація індивідуальних проектів розвитку.

ВІДГУКИ ВИПУСКНИКІВ

Тут є практичні знання, інсайти, що змінюють спосіб мислення, і оточення, яке стимулює впроваджувати отримані знання. Додатковий плюс: Smart People вміють організувати крутецький нетворкінг! Навчаючись у Школі управління меблевим бізнесом, завдяки нетворкінгу ми з учасниками групи дуже зблизилися, що дало можливість сміливо співпрацювати. І відразу після навчання ми отримали три замовлення від нових партнерів, з якими познайомилися на школі. Для нас це 20% піврічного обороту компанії.
Світлана Гайдайчук, співвласниця компанії Vavilon, Київ
Раніше моє уявлення про ринок було досить обмеженим. Я думав, що ми працюємо на вузькому ринку, а в Школі управління меблевим бізнесом зрозумів, що насправді є багато креативних українських компаній, молодих, які розвиваються, які роблять дуже цікавий і подекуди дуже дорогий продукт. Моє уявлення до Школи було, що український ринок - це тільки про дешевий сегмент і дешевий продукт, а тут я відкрив для себе чудових архітекторів, надзвичайно гарних дизайнерів, які виробляють красивий і достойний продукт.
Сергій Вербицький, комерційний директор компанії VMV Holding, Червоноград
Знайомства і контакти, які я отримав у Школі управління меблевим бізнесом, - це передусім! Навчання дало можливість переосмислити візію, місію, цілі компанії, сформулювати і прописати їх, донести команді, розібратися, що ж таке маркетинг і про що він (раніше ми думали, що це просто реклама), навести лад у думках… І найважливіше - це все дуже згуртувало власників та топів компанії.
Ігор Куриленко, комерційний директор компанії "Грейд", Київ
Цінність програми, перш за все, у спікерах. Це практики, які давали дійсно корисну інформацію, без “води”. До них можна звернутися з будь-яким питанням і отримати конкретну відповідь. До цієї програми я пройшов багато навчань, майже за усіма темами, які обговорювалися тут, але саме завдяки Школі управління меблевим бізнесом вдалося зібрати усе в єдину стратегію, зрозуміти, куди рухатися і як розвивати компанію.
Павло Кривуца, власник компанії Concept21, Київ
Школа управління меблевим бізнесом - це перша профільна школа, де ти отримуєш знання, які можна впроваджувати миттєво. Вперше в моєму житті це вузько спрямоване навчання для керівників та управлінців меблевих компаній.
Дмитро Ковальчук, засновник компанії Cassone, Київ

Експерти програми

Віталій Івахов
Віталій Івахов
засновник мережі салонів “100% інтер’єр”, власник українського кавового бренду ISLA Більше
Микола Вікнянський
Микола Вікнянський
власник компанії Termopal Більше
Анастасія Владичинська
Анастасія Владичинська
міжнародний консультант з сервісу Більше
Ольга Перетятько
Ольга Перетятько
Lean 6 Sigma-експерт Більше
Олена Рижкова
Олена Рижкова
засновник та керуючий партнер консалтингової компанії Frankl Sense Management Більше
Оксана Стець
Оксана Стець
консультант зі стратегічного розвитку, маркетингу та брендингу Більше

КОНТАКТНА ОСОБА

Марина Загоруй
Марина Загоруй
менеджер програм управлінського розвитку

РЕЄСТРАЦІЯ

За 5 навчальних модулів
40 000 грн
50 000 грн
За умови оплати до 27 грудня

У НАС НАВЧАЮТЬСЯ

Хлібні інвестиції
Молокія
Дмитрук
Modern-Expo
Tigres
Реноме
Verallia
Ковальська
Термопал
Гранд Персона
Аграна Фрут Україна
Любисток
Грейд
Тернопільський кар'єр
Domberg
dubok.ua
Монстера
Город дверей
INSTYLE
ISLA

Локація

Конференц-зала готелю "Оптіма" Конференц-зала готелю "Оптіма"
Wi-fiWi-fi
Чай / КаваЧай / Кава
СолодощіСолодощі
ФруктиФрукти
Конференц-зала готелю "Оптіма"

залишилися запитання?

В якому форматі проходить навчання?
Лекції експертів-практиків і одразу практична робота з отриманими матеріалами, презентація рішень і їх обговорення з експертом програми, діалог з одногрупниками - власниками, керівниками топ-управлінцями українських бізнесів, воркшопи (динаміначна робота в групах), екскурсії на виробництва, нетворкінг (неформальне спілкування учасників навчання) - у нас багато ефективних практичних форматів навчання. Менеджер програми з радістю розповість Вам детально про формат обраного Вами навчання - просто подзвоніть або замовте зворотний дзвінок (наш дзвінок до Вас).
Я з іншого міста і мені потрібна допомога з плануванням доїзду і/або вибором готелю
Якщо Вам знадобиться наша допомога з логістикою - дзвоніть. Ми залюбки помоніторимо варіанти доїзду з Вашого міста до місця проведення нашої події. І порекомендуємо Вам найкомфортніший. Також ми можемо порадити, який готель обрати, щоб Вам було зручно, затишно і, що важливо, поряд із навчальною локацією.