Школа управління
меблевим бізнесом


ЦЕ АКТУАЛЬНО
Власникам і керівникам
українських меблевих компаній, які:
- прагнуть побудувати системний бізнес,
- прагнуть вийти на новий рівень розвитку,
- зацікавлені в експорті.
Перша і єдина в Україні спеціалізована навчальна програма для власників та керівників меблевих компаній. Усі учасники навчання - гравці меблевого ринку: виробники меблів, постачальники, меблеві рітейлери та дизайнери. Навчальні теми та кейси - адаптовані до реалій українського меблевого ринку. Експерти програми мають досвід консультування та розвитку меблевих компаній, розуміють проблеми та завдання меблевиків, дають практичну цінність.
Після кожного модулю для учасників програми ми організовуємо нетворкінговий майданчик, куди запрошуємо ключових представників меблевої індустрії та випускників ШУМБу для неформального спілкування.
УПРОДОВЖ НАВЧАННЯ ВИ:
- опрацюєте з експертами ключові теми для розвитку компанії: стратегія розвитку, стратегічний маркетинг, управління відділом продажів, побудова системи сервісу, побудова бізнес-процесів, роль дизайну для продажів, впровадження ощадливого виробництва, управління фінансами, управління персоналом;
- підготуєте проект розвитку своєї компанії (на основі виконаних домашніх завдань у рамках п’яти навчальних модулів);
- отримаєте рекомендації для розробки чіткої та зрозумілої моделі управління компанією.
Стратегічна ідея компанії:
- Презентації компаній-учасників.
- Складові стратегічної ідеї. Конвертація ідеї в щоденне виконання.
- Осмислення кожної складової: від візії до тижневого розкладу.
Роль дизайну та практична робота над складовими стратегічної ідеї:
- Де тут дизайн? Місце дизайну в стратегічній ідеї.
- Як народжується дизайн?
- Робота над власними стратегічними ідеями: практичні аспекти.
Дизайн-мислення:
- Методологія дизайн-мислення.
Побудова системи сервісу:
- Що може бути “сервісом” для меблевих компаній?
- Сервісна складова чи правдиво сервісна компанія? Де шукати результат від сервісу?
- З чого почати налаштовувати сервіс в компанії? Хто несе сервіс Клієнту?
- Як працювати з існуючими Клієнтами замість постійного пошуку нових?
Стратегічний маркетинг:
- Місце та роль маркетингу в структурі компанії.
- Еволюція маркетингу і прийняття маркетингових рішень.
- Від продукту до споживача. Маркетинг 1.0, 2.0, 3.0.
- Ключові фактори успіху в маркетингу. Стратегічна канва.
Операційна досконалість:
- Lean-мислення: для чого і як змінювати компанію.
- Все починається з реальної ситуації: два lean-інструменти для діагностики свого підприємства.
- Як змінити ситуацію: два lean-інструменти для покращень.
- Зробимо досягнутий результат стабільним: два lean-інструменти для підтримки отриманого результату і подальшого вдосконалення.
Еволюція мислення, менеджменту і лідерства:
- Парадигми мислення: що рухає нашими вчинками?
- Комунікація: чому ми не розуміємо один одного?
- Персонал: закони особистісного росту
- Лідерство: яким воно буває та чи відповідає поставленим завданням?
- Менеджмент: яка управлінська культура потрібна моїй організації?
- Інтегральний погляд: як змінюється світ та що чекає на різні країни?
Управління фінансами:
- Практика фінансового аналізу: щоденне прийняття рішень і операційне планування; підтримка стратегічного розвитку; оцінка діяльності і мотивація.
- Динаміка перспектив в бізнесі. Операційні рішення. Інвестиційні рішення. Фінансові рішення. Підприємництво.
- Природа фінансової та управлінської звітності: баланс; звіт про фінансові результати; звіт про рух грошових коштів.
Управління фінансами:
- Управління витратами.
- Фінансування операційного циклу, фінансування виробничого циклу.
- Фінансування продажу.
- Грошовий календар. “Меппінг” як методична основа ефективності бюджетного процесу.
- Від стратегічної ідеї до практики маркетингу і продажу у меблевиків.
- Практичний кейс City furniture and mattress. Обговорення.
- Практичний кейс Château Margaux: запуск третього вина. Обговорення.
Налаштування функцій маркетингу та продажів:
- Взаємодія функції маркетингу і продажу у меблевій компанії. Практичні кейси.
- Мапа створення цінності.
- Розробка бізнес-моделі.
- Особливості продажів на меблевому ринку.
Стратегічний маркетинг:
- Розуміння Клієнта. Рівні Клієнтів.
- Маркетингова стратегія. Маркетинговий трикутник.
- Позиціонування. Стратегія диференціювання.
- Маркетинг-мікс.
- Реалізація маркетингової стратегії: товарна політика, цінова політика, політика збуту, комунікація.
Управління персоналом:
- Роль HR-функції в побудові ефективного бізнесу.
- Корпоративна культура як інструмент управлінця.
- Створення та впровадження моделі компетенцій. Планування персоналу. Моделювання функцій.
- Різноманіття сучасних методів підбору персоналу. Дієві методи проведення співбесіди. Адаптація персоналу. Роль керівника в процесі адаптації.
Управління персоналом:
- Оцінка персоналу як засіб управління результативністю.
- Розвиток потенціалу та навчання персоналу. Формування кадрового резерву або побудова системи управління талантами. Засоби визначення потреб персоналу в навчанні.
- Мотивація персоналу. Види мотивації та стимулювання.
- Роль керівника в системі управління персоналом. Регулярний зворотній зв'язок як обов'язкова функція керівника.
- Підготовка до презентації індивідуальних проектів розвитку
- Презентація індивідуальних проектів розвитку.
ВІДГУКИ ВИПУСКНИКІВ
Експерти програми
КОНТАКТНА ОСОБА

Локація

