Школа управління
меблевим бізнесом


ЦЕ АКТУАЛЬНО
Власникам і керівникам
українських меблевих компаній, які:
- прагнуть побудувати системний бізнес,
- прагнуть вийти на новий рівень розвитку,
- зацікавлені в експорті.
Перша і єдина в Україні спеціалізована навчальна програма для власників та керівників меблевих компаній. Усі учасники навчання - гравці меблевого ринку: виробники меблів, постачальники, меблеві рітейлери та дизайнери. Навчальні теми та кейси - адаптовані до реалій українського меблевого ринку. Експерти програми мають досвід консультування та розвитку меблевих компаній, розуміють проблеми та завдання меблевиків, дають практичну цінність.
Після кожного модулю для учасників програми ми організовуємо нетворкінговий майданчик, куди запрошуємо ключових представників меблевої індустрії та випускників ШУМБу для неформального спілкування.
УПРОДОВЖ НАВЧАННЯ ВИ:
- опрацюєте з експертами ключові теми для розвитку компанії: стратегія розвитку, маркетинг, управління відділом продажів, побудова системи сервісу, побудова бізнес-процесів, роль дизайну для продажів, впровадження ощадливого виробництва, управління фінансами, управління персоналом;
- підготуєте проект розвитку своєї компанії (на основі виконаних домашніх завдань у рамках п’яти навчальних модулів);
- отримаєте рекомендації для розробки чіткої та зрозумілої моделі управління компанією.
Партнери програми - Häfele Україна та BUDZIRKA
Стратегічна ідея компанії:
- Складові стратегічної ідеї
- Осмислення кожної складової: "Від візії до тижневого розкладу"
- Місце дизайну в стратегічній ідеї
- Конвертація ідеї в щоденне виконання
Роль дизайну та практична робота над складовими стратегічної ідеї:
- Де тут дизайн? Місце дизайну в стратегічній ідеї
- Як народжується дизайн
- Робота над власними стратегічними ідеями: практичні аспекти
Ощадливе мислення:
- Чим допоможе Lean? Базові принципи: цінності, 8 видів втрат.
- Lean-гра. Частина 1: Класичне виробництво і перші зміни до Lean-філософії. Створення потоку: комірки, система канбан, 5S, система показників.
- Lean-гра. Частина 2: Розвиток Lean-концепцій та інструментів у виробництві: стандартизація, система 2 кошики, система постачання.
- Перші кроки із впровадження ощадливого виробництва в компанії учасника.
Практичний маркетинг:
- Архітектура бренду
- Lovemark
- Інсайт
- Піраміда бренду
- Цінності
- Диференціація
- Цільова аудиторія
- Меседж
- Ім’я бренду
- Тон голосу
- Тексти
- Логотип
- Брендинг
- Точки контакту
- Створюємо сайт
- Канали комунікації
- Контент-маркетинг
- PR
Побудова системи сервісу:
- Що може бути “сервісом” для меблевих компаній?
- Сервісна складова чи правдиво сервісна компанія? Де шукати результат від сервісу?
- З чого почати налаштовувати сервіс в компанії? Хто несе сервіс Клієнту?
- Як працювати з існуючими Клієнтами замість постійного пошуку нових?
Digital-маркетинг:
- Digital-інструменти
- TikTok
- YouTube
- Інфлюенс-маркетинг
- Рекламний кабінет
- Аналіз конкурентів
- Продукт
- Ціноутворення
- Досвід клієнта
- Сервіс компанії
- Маркетинговий бюджет
- Розбір кейсів
- Хейтери
- Особистий бренд власника
Управління продажем:
- Від стратегічної ідеї до практики маркетингу і продажу у меблевиків
- Практичний кейс City furniture and mattress. Обговорення
- Практичний кейс Château Margaux: запуск третього вина. Обговорення
Ощадливе мислення:
- Презентація домашніх завдань
- Сила планерки: ціль, правила, атрибути. Моделювання планерки - практика проведення
- Поглиблений 5S: користь, етапи й ресурси для впровадження. Як пояснити працівникам навіщо впроваджувати цей інструмент.
- Інструменти стандартизації: чек-лист і SOP (стандартна робоча процедура)
Ощадливе мислення:
- Вплив обладнання на якість і продуктивність. Інструмент TPM (тотальне обслуговування обладнання) для підвищення якості та продуктивності.
- Перші кроки: Автономне обслуговування обладнання. З чого почати і якого ефекту очікувати.
- Яким чином зробити візуальний менеджмент стабільним щодення інструментом управління.
- Розробка проекту впровадження у своїй компанії.
Управління персоналом:
- Роль HR-функції в побудові ефективного бізнесу.
- Корпоративна культура як інструмент управлінця.
- Створення та впровадження моделі компетенцій. Планування персоналу. Моделювання функцій.
- Різноманіття сучасних методів підбору персоналу. Дієві методи проведення співбесіди. Адаптація персоналу. Роль керівника в процесі адаптації.
Управління персоналом:
- Оцінка персоналу як засіб управління результативністю.
- Розвиток потенціалу та навчання персоналу. Формування кадрового резерву або побудова системи управління талантами. Засоби визначення потреб персоналу в навчанні.
- Мотивація персоналу. Види мотивації та стимулювання.
- Роль керівника в системі управління персоналом. Регулярний зворотній зв'язок як обов'язкова функція керівника.
Управління персоналом:
- Засоби визначення потреб персоналу в навчанні. Ефективні форми навчання
- Мотивація персоналу. Види мотивації та стимулювання
- Інтеграція моделі компетенцій в систему винагород
- Роль керівника в системі управління персоналом. Регулярний зворотній зв'язок як обов'язкова функція керівника. Вимірювання залученості персоналу (NPS)
Управління фінансами:
- Ціль і призначення фінансів: багатство акціонера, як критерій ефективності фінансів
- Критерії визнання подій, які закладені в основних фінансових показниках: каса й нарахування
- Аналіз компонентів звіту про фінансові результати: доходи, собівартість, витрати періоду, валовий (маржинальний) прибуток, операційний дохід, чистий прибуток
- Аргументи в процесі переговорів на основі грошових потоків
- Управління ціноутворенням і маржинальною прибутковістю продуктів
- Управління витратами, класифікація й структура витрат. Змінні й фіксовані витрати
- Розрахунки маржинального прибутку
- Розрахунки маржинальної прибутковості продуктів
- Розрахунки точки плановому прибутку й розрахунки точки беззбитковості (CVP аналіз)
- Розрахунки доцільності спеціального замовлення (special order decision) при роботі над власними торговельними марками мереж (private label decision)
- Беззбитковість при декількох продуктах
- Розрахунок оптимальних платіжних умов та знижок за більш ранню оплату продукції
- Вплив платіжних умов на грошові потоки
Управління фінансами:
- Основи релевантного аналізу для швидкого прийняття рішень
- Класифікація витрат, орієнтована на прийняття рішень
- Поняття втоплених, недиференційованих, диференційованих витрат їх важливість (релевантність) для прийняття рішень
- Витрати третіх сторін, альтернативні витрати їх використання при прийнятті рішень
- Практичні завдання по обґрунтуванню управлінських рішень на основі маржинального прибутку
- Рішення про заміну устаткування (old vs. new decision)
- Рішення про використання продуктів і послуг на стороні (make vs. buy decision)
- Рішення про проведення рекламних компаній і акцій (sell vs. promote decision)
- Рішення про спеціальне замовлення – виготовлення приватних торговельних марок (private label decision, special order decision)
- Рішення про використання «вузького місця - пляшкового горла» (bottle neck decision)
- Рішення про вхід/вихід на новий сегмент ринку (keep vs. drop decision)
- Рішення про розподілені продукти (split-off point decision)
- Фінансове планування компанії, складання фінансових планів
- Розрахунок додаткових необхідних коштів
- Джерела фінансування фірми
- Фінансове обґрунтування нових проектів компанії в умовах стресу
- Презентація індивідуальних проектів розвитку.
ВІДГУКИ ВИПУСКНИКІВ
Експерти навчання
КОНТАКТНА ОСОБА

Локація

