Практична програма

Школа управління
меблевим бізнесом

Перша та єдина в Україні спеціалізована комплексна програма для управлінців меблевого ринку
Школа управління <br />
меблевим бізнесом Школа управління <br />
меблевим бізнесом
Старт програми
лютий 2022
Тривалість
5 модулів по 3 дні
Місто
Рівне
За умови оплати до 1 січня 2022 р.
50 000 грн

ЦЕ АКТУАЛЬНО

Власникам і керівникам

українських меблевих компаній, які:

  • прагнуть побудувати системний бізнес,
  • прагнуть вийти на новий рівень розвитку,
  • зацікавлені в експорті.


Перша і єдина в Україні спеціалізована навчальна програма для власників та керівників меблевих компаній. Усі учасники навчання - гравці меблевого ринку: виробники меблів, постачальники, меблеві рітейлери та дизайнери. Навчальні теми та кейси - адаптовані до реалій українського меблевого ринку. Експерти програми мають досвід консультування та розвитку меблевих компаній, розуміють проблеми та завдання меблевиків, дають практичну цінність.

Після кожного модулю для учасників програми ми організовуємо нетворкінговий майданчик, куди запрошуємо ключових представників меблевої індустрії та випускників ШУМБу для неформального спілкування.

УПРОДОВЖ НАВЧАННЯ ВИ:

  • опрацюєте з експертами ключові теми для розвитку компанії: стратегія розвитку, маркетинг, управління відділом продажів, побудова системи сервісу, побудова бізнес-процесів, роль дизайну для продажів, впровадження ощадливого виробництва, управління фінансами, управління персоналом;
  • підготуєте проект розвитку своєї компанії (на основі виконаних домашніх завдань у рамках п’яти навчальних модулів);
  • отримаєте рекомендації для розробки чіткої та зрозумілої моделі управління компанією.
Введіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам в найближчий час
або Зателефонуйте нам самостійно
Оберіть модуль для перегляду:
модуль 1 2 3 4 5
5 модулів по 3 дні
17 лютогоЧт

Стратегічна ідея компанії:

  • Складові стратегічної ідеї
  • Осмислення кожної складової: "Від візії до тижневого розкладу"
  • Місце дизайну в стратегічній ідеї
  • Конвертація ідеї в щоденне виконання
18 лютогоПт

Роль дизайну та практична робота над складовими стратегічної ідеї:

  • Де тут дизайн? Місце дизайну в стратегічній ідеї
  • Як народжується дизайн
  • Робота над власними стратегічними ідеями: практичні аспекти

19 лютогоСб

Ощадливе мислення:

  • Чим допоможе Lean? Базові принципи: цінності, 8 видів втрат.
  • Lean-гра. Частина 1: Класичне виробництво і перші зміни до Lean-філософії. Створення потоку: комірки, система канбан, 5S, система показників.
  • Lean-гра. Частина 2: Розвиток Lean-концепцій та інструментів у виробництві: стандартизація, система 2 кошики, система постачання.
  • Перші кроки із впровадження ощадливого виробництва в компанії учасника.
17 березняЧт

Практичний маркетинг:

  • Конкуренти та їхній аналіз.
  • Архітектура бренду.
  • Бренд-сесії.
  • Визначаємо цільову аудиторію.
  • Що таке позиціювання та меседж?
  • Про характер та голос бренду.
  • Знаходимо точки контакту.
  • Дизайн, айдентика, гайдлайн.
  • Маркетинговий бюджет.
18 березняПт

Побудова системи сервісу:

  • Що може бути “сервісом” для меблевих компаній?
  • Сервісна складова чи правдиво сервісна компанія? Де шукати результат від сервісу?
  • З чого почати налаштовувати сервіс в компанії? Хто несе сервіс Клієнту?
  • Як працювати з існуючими Клієнтами замість постійного пошуку нових?
19 березняСб

Digital-маркетинг:

  • Контент-стратегія.
  • KPI та ефективність реклами в інтернеті.
  • Пошуковий маркетинг.
  • Ремаркетинг.
  • Рекламні креативи.
  • Таргетинг.
  • Рекламний кабінет Facebook.
  • Запускаємо рекламу в Instagram.
  • Створюємо та запускаємо сайт.
14 квітняЧт

Управління продажем:

  • Типи каналів збуту. Основні принципи роботи з кінцевим клієнтом/замовником. Робота в салоні/магазині меблів/дверей.
  • Побудова В2В каналів продажу. Регіональний відділ продажу. АВС-аналіз продажу та категоризація.
  • Матриця Ансоффа. Товарний потенціал контрагента. Стимулювання продажу, акції та маркетингові заходи.
  • Побудова дилерської мережі.
15 квітняПт

Управління персоналом:

  • Роль HR-функції в побудові ефективного бізнесу.
  • Корпоративна культура як інструмент управлінця.
  • Створення та впровадження моделі компетенцій. Планування персоналу. Моделювання функцій.
  • Різноманіття сучасних методів підбору персоналу. Дієві методи проведення співбесіди. Адаптація персоналу. Роль керівника в процесі адаптації.
16 квітняСб

Управління персоналом:

  • Оцінка персоналу як засіб управління результативністю.
  • Розвиток потенціалу та навчання персоналу. Формування кадрового резерву або побудова системи управління талантами. Засоби визначення потреб персоналу в навчанні.
  • Мотивація персоналу. Види мотивації та стимулювання.
  • Роль керівника в системі управління персоналом. Регулярний зворотній зв'язок як обов'язкова функція керівника.
19 травняЧт

Управління продажем:

  • Маркетинговий план. Планування продажу. Бюджетування відділу продажу.
  • Мотивація та Преміювання відділу продажів. Приклади преміювання.
  • Приклади преміювання.
  • Аналітика продажу й втрачені продажі. Автоматизація роботи
20 травняПт

Ощадливе мислення:

    • Презентація домашніх завдань
    • Сила планерки: ціль, правила, атрибути. Моделювання планерки - практика проведення
    • Поглиблений 5S: користь, етапи й ресурси для впровадження. Як пояснити працівникам навіщо впроваджувати цей інструмент.
    • Інструменти стандартизації: чек-лист і SOP (стандартна робоча процедура)
    21 травняСб

    Ощадливе мислення:

    • Вплив обладнання на якість і продуктивність. Інструмент TPM (тотальне обслуговування обладнання) для підвищення якості та продуктивності.
    • Перші кроки: Автономне обслуговування обладнання. З чого почати і якого ефекту очікувати.
    • Яким чином зробити візуальний менеджмент стабільним щодення інструментом управління.
    • Розробка проекту впровадження у своїй компанії.
    16 червняЧт

    Управління фінансами:

    • Ціль і призначення фінансів: багатство власника, як критерій ефективності фінансів.
    • Чим грошові потоки відрізняються від бухгалтерських критеріїв визнання подій – доходів, витрат
    • Як формується фінансова звітність: звіт про фінансові результати, баланс, звіт про рух грошових коштів
    • Як правильно рахувати прибутки та збитки
    • Звітність, складена по методу нарахувань: звіт про фінансові результати більш деталізований аналіз
    • Аналіз компонентів звіту про фінансові результати: доходи, собівартість, витрати періоду, валовий (маржинальний) прибуток, операційний дохід, чистий прибуток
    • Звітність, складена за касовим методом: звіт про рух грошових коштів- більш деталізований аналіз. Складання звіту про рух грошових коштів прямим і непрямим методом
    17 червняПт

    Управління фінансами:

    • Що таке оборотний капітал в бізнесі та як ним управляти
    • Аргументи в процесі переговорів на основі інформації про періоди обігу запасів, дебіторської й кредиторської заборгованостей
    • Як взаємопов’язана прибутковість бізнесу, прибутковість майна та прибуток, який ми заробляємо. Як правильно визначати ціну на свої продукти, які витрати на це впливають
    • Управління ціноутворенням і маржинальною прибутковістю продуктів. Управління витратами, класифікація й структура витрат. Змінні й постійні витрати
    • Що таке маржинальний прибуток та як його рахувати. Точка беззбитковості та її розрахунки
    • Розрахунок оптимальних платіжних умов та знижок за більш ранню оплату продукції. Вплив платіжних умов на грошові потоки
    18 червняСб
    • Презентація індивідуальних проектів розвитку.

    ВІДГУКИ ВИПУСКНИКІВ

    Ми приїхали навчатися на Школі управління меблевим бізнесом командою з чотирьох управлінців. І це дозволило нам синхронізуватись - кожен розумів, які зміни нам потрібні, з чого починати, чого ми хочемо досягти, а головне - з’явилось чітке розуміння, ЯК ми це зробимо. Коли ми вирішили створити власну меблеву фабрику, у нас була експертиза у будівництві та дизайні інтер’єрів, а ось у меблевому виробництві ми лише починали працювати. Що найважливіше у меблевому бізнесі? На чому фокусувати свої зусилля? Які компетенції розвивати у першу чергу? Відповіді на ці питання ми знайшли для себе під час спілкування з іншими власниками меблевих компаній, які навчалися разом з нами на ШУМБі, та роблячи спільні проекти. За два роки ми змогли пройти той шлях, який інші проходять за... п'ять, сім, десять років. Ми збільшили свій річний оборот більш, ніж у 10 разів, перебудували виробництво та маємо чіткий план розвитку, при цьому продовжуємо покращувати бізнес-процеси.
    Сергій Маркарян, співвласник фабрики Bassa, Київ
    Навчання у Школі управління меблевим бізнесом дало фундамент для розвитку нашої компанії. Тут ми отримали основу і зрозуміли, які аспекти бізнесу нам потрібно вдосконалювати, що потрібно змінювати й у якому напрямку розвивати далі нашу компанію. Дуже цінним для нас було те, що ми навчались у Школі командою: я та Святослав Шилін, директор компанії “Будівельна зірка”. Навчання в іншому місті дозволило нам відволіктись від робочої рутини, побачити всі процеси зі сторони та переосмислити те, куди має рухатись компанія. Разом нам було набагато легше ділитися з колегами набутими знаннями, а багато нових ідей ми генерували прямо у машині, повертаючись після кожного навчального модуля. Ми змінюємось самі й також бачимо, яких успіхів досягають інші ШУМБівці, тому рекомендуємо навчання у Школі управління меблевим бізнесом тим, хто хоче отримати практичні знання та знайти тут нових партнерів, своїх колег і навіть друзів.
    Артем Постоянкін, керівник меблевого напрямку компанії “Будівельна зірка”, Київ
    Навчання у Школі управління меблевим бізнесом дозволило нашій компанії краще зрозуміти потреби та виявило істині “болі” клієнтів – власників та управлінців меблевого бізнесу в Україні. Як результат – у нас змінилися підходи до комунікації з замовниками, пошуку необхідних для них рішень і ми почали змінюватись відповідно до вимог часу й очікувань клієнтів. Одне з останніх покращень, яке сталось завдяки участі у Школі управління меблевим бізнесом – ощадливе виробництво (lean), яким компанія “загорілась” та одразу перейшла до впровадження. Спочатку ми впровадили зміни на складі, а пізніше – у відділі продажів. Занурення в філософію ощадливого мислення дозволило компанії переглянути принципи своєї роботи та скоригувати нашу візію і місію. Ми віримо у практичну цінність ШУМБу, адже бачимо також ті результати, яких досягають інші компанії.
    Надія Родіонова, власниця компанії “Лівінг Вуд Україна”, Київ
    Раніше моє уявлення про ринок було досить обмеженим. Я думав, що ми працюємо на вузькому ринку, а в Школі управління меблевим бізнесом зрозумів, що насправді є багато креативних українських компаній, молодих, які розвиваються, які роблять дуже цікавий і подекуди дуже дорогий продукт. Моє уявлення до Школи було, що український ринок - це тільки про дешевий сегмент і дешевий продукт, а тут я відкрив для себе чудових архітекторів, надзвичайно гарних дизайнерів, які виробляють красивий і достойний продукт.
    Сергій Вербицький, комерційний директор компанії VMV Holding, Червоноград
    Знайомства і контакти, які я отримав у Школі управління меблевим бізнесом, - це передусім! Навчання дало можливість переосмислити візію, місію, цілі компанії, сформулювати і прописати їх, донести команді, розібратися, що ж таке маркетинг і про що він (раніше ми думали, що це просто реклама), навести лад у думках… І найважливіше - це все дуже згуртувало власників та топів компанії.
    Ігор Куриленко, комерційний директор компанії "Грейд", Київ
    Цінність програми, перш за все, у спікерах. Це практики, які давали дійсно корисну інформацію, без “води”. До них можна звернутися з будь-яким питанням і отримати конкретну відповідь. До цієї програми я пройшов багато навчань, майже за усіма темами, які обговорювалися тут, але саме завдяки Школі управління меблевим бізнесом вдалося зібрати усе в єдину стратегію, зрозуміти, куди рухатися і як розвивати компанію.
    Павло Кривуца, власник компанії Concept21, Київ
    Школа управління меблевим бізнесом - це перша профільна школа, де ти отримуєш знання, які можна впроваджувати миттєво. Вперше в моєму житті це вузько спрямоване навчання для керівників та управлінців меблевих компаній.
    Дмитро Ковальчук, засновник компанії Cassone, Київ

    Експерти навчання

    Віталій Івахов
    Віталій Івахов
    засновник мережі салонів “100% інтер’єр”, власник українського кавового бренду ISLA Більше
    Ольга Перетятько
    Ольга Перетятько
    lean 6 Sigma експертка Більше
    Анастасія Владичинська
    Анастасія Владичинська
    міжнародна консультантка з сервісу Більше
    Максим Чайка
    Максим Чайка
    керівник відділу маркетингу і продажу компанії Hafele Ukraine Більше
    Олена Рижкова
    Олена Рижкова
    засновниця та керуюча партнерка консалтингової компанії Frankl Sense Management Більше
    Артем Зубкевич
    Артем Зубкевич
    бренд-дизайнер в ZUBKEVICH.COM Більше
    Михайло Колісник
    Михайло Колісник
    керуючий партнер компанії FINART Smart Solutions, викладач KSE, президент CFO Club Ukraine Більше

    КОНТАКТНА ОСОБА

    Тарас Комаренко
    Тарас Комаренко
    керівник Школи управління меблевим бізнесом

    РЕЄСТРАЦІЯ

    За умови оплати до 1 січня 2022 р.
    50 000 грн
    65 000 грн
    Після 1 січня 2022 р. вартість навчання складатиме 65000 грн. за 5 модулів.

    У НАС НАВЧАЮТЬСЯ

    Хлібні інвестиції
    Молокія
    Дмитрук
    Реноме
    Modern-Expo
    Edelvika
    Verallia
    Ковальська
    Аграна Фрут Україна
    Термопал
    Гранд Персона
    Любисток
    Грейд
    Тернопільський кар'єр
    Domberg
    dubok.ua
    Tigres
    Монстера
    Город дверей
    INSTYLE

    Локація

    Конференц-зала готелю "Оптіма" Конференц-зала готелю "Оптіма"
    Wi-fiWi-fi
    Чай / КаваЧай / Кава
    СолодощіСолодощі
    ФруктиФрукти
    Конференц-зала готелю "Оптіма"

    залишилися запитання?

    В якому форматі проходить навчання?
    Лекції експертів-практиків і одразу практична робота з отриманими матеріалами, презентація рішень і їх обговорення з експертом програми, діалог з одногрупниками - власниками, керівниками топ-управлінцями українських бізнесів, воркшопи (динаміначна робота в групах), екскурсії на виробництва, нетворкінг (неформальне спілкування учасників навчання) - у нас багато ефективних практичних форматів навчання. Менеджер програми з радістю розповість Вам детально про формат обраного Вами навчання - просто подзвоніть або замовте зворотний дзвінок (наш дзвінок до Вас).
    Я з іншого міста і мені потрібна допомога з плануванням доїзду і/або вибором готелю
    Якщо Вам знадобиться наша допомога з логістикою - дзвоніть. Ми залюбки помоніторимо варіанти доїзду з Вашого міста до місця проведення нашої події. І порекомендуємо Вам найкомфортніший. Також ми можемо порадити, який готель обрати, щоб Вам було зручно, затишно і, що важливо, поряд із навчальною локацією.