Практичні поради управлінцям

Маркетинг в умовах кризи
Маркетинг в умовах кризи
Криза – це не погано, це по-іншому. Сьогодні змінюється структура попиту і для бізнесу це не вирок. Ми маємо навчитися адаптуватись до цих змін та нових потреб у категорії.
12 фінансових порад виробникам
12 фінансових порад виробникам
Фінансові поради від Михайла Колісника, керуючого партнера компанії FINART Smart Solutions.
5 кроків впровадження lean у продажах
5 кроків впровадження lean у продажах
Покроковий план реалізації лін-проекту в продажах від Ольги Перетятько.
Нові реалії ефективності команд
Нові реалії ефективності команд
​Ядром кожної компанії є принципи, цілі та погляди її співробітників. В її основі — команда. Якою ж має бути команда у нових реаліях?
TO DO List виробника у посткарантинний період
TO DO List виробника у посткарантинний період
Як виробничим компаніям організувати роботу в період низької завантаженості й відновлення роботи після карантину.
Як налаштувати взаємодію в кризу?
Як налаштувати взаємодію в кризу?
Основні інсайти онлайн-зустрічі з Віталієм Іваховим, власником компанії “100% інтер’єр” та кавового бренду ISLA.
Нова роль Лідера
Нова роль Лідера
Ділимось порадами Наталії Каді, експертки з нейроменеджменту та коуча з розвитку лідерства.
10 управлінських рішень у кризових умовах
10 управлінських рішень у кризових умовах
Практичні рекомендації від Володимира Савчука, керуючого партнера ГК "Стратегічний партнер".