Практична програма

Школа управління
меблевим бізнесом

Перша та єдина в Україні спеціалізована комплексна програма для управлінців меблевого ринку
Школа управління <br />
меблевим бізнесом Школа управління <br />
меблевим бізнесом
Старт програми
04 липня 2019
Тривалість
5 модулів по 3 дні
Місто
Рівне
До 1 червня 2019 року
40 000 грн

ЦЕ АКТУАЛЬНО

Власникам і керівникам

українських меблевих компаній, які:

  • прагнуть побудувати системний бізнес,
  • прагнуть вийти на новий рівень розвитку,
  • зацікавлені в експорті.


Перша і єдина в Україні спеціалізована навчальна програма для власників та керівників меблевих компаній. Усі учасники навчання - гравці меблевого ринку: виробники меблів, постачальники, меблеві рітейлери та дизайнери. Навчальні теми та кейси - адаптовані до реалій українського меблевого ринку. Експерти програми мають досвід консультування та розвитку меблевих компаній, розуміють проблеми та завдання меблевиків, дають практичну цінність.

Після кожного модулю для учасників програми ми організовуємо нетворкінговий майданчик, куди запрошуємо ключових представників меблевої індустрії та випускників ШУМБу для неформального спілкування.

УПРОДОВЖ НАВЧАННЯ ВИ:

  • опрацюєте з експертами ключові теми для розвитку компанії: стратегія розвитку, стратегічний маркетинг, управління відділом продажів, побудова системи сервісу, побудова бізнес-процесів, роль дизайну для продажів, впровадження ощадливого виробництва, управління фінансами, управління персоналом;
  • підготуєте проект розвитку своєї компанії (на основі виконаних домашніх завдань у рамках п’яти навчальних модулів);
  • отримаєте рекомендації для розробки чіткої та зрозумілої моделі управління компанією.
Введіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам в найближчий час
або Зателефонуйте нам самостійно
Оберіть модуль для перегляду:
модуль 1 2 3 4 5
5 модулів по 3 дні
04 липняЧт

Управління продажем:

  • Психологія продажу. Тактичні елементи успішного управління стосунками.
  • Хто пріоритетніший при розподілі бюджету - маркетинг чи продаж? Лінійка продажу.
  • Як створити культуру продажу, яка відповідає цілям компанії.
05 липняПт

Стратегічна ідея компанії:

  • Презентації компаній-учасників.
  • Складові стратегічної ідеї. Конвертація ідеї в щоденне виконання.
  • Осмислення кожної складової: від візії до тижневого розкладу.
06 липняСб

Роль дизайну та практична робота над складовими стратегічної ідеї:

  • Де тут дизайн? Місце дизайну в стратегічній ідеї.
  • Як народжується дизайн?
  • Робота над власними стратегічними ідеями: практичні аспекти.
08 серпняЧт

Побудова системи сервісу:

  • Що може бути “сервісом” для меблевих компаній?
  • Сервісна складова чи правдиво сервісна компанія? Де шукати результат від сервісу?
  • З чого почати налаштовувати сервіс в компанії? Хто несе сервіс Клієнту? Кейс компанії Come-For.
  • Як працювати з існуючими Клієнтами замість постійного пошуку нових?
09 серпняПт

Налаштування функції маркетингу і продажу:

  • Від стратегічної ідеї до практики маркетингу і продажу у меблевиків.
  • Практичний кейс City furniture and mattress. Обговорення.
  • Практичний кейс Château Margaux: запуск третього вина. Обговорення.
10 серпняСб

Стратегічний маркетинг:

  • Місце та роль маркетингу в структурі компанії.
  • Еволюція маркетингу і прийняття маркетингових рішень.
  • Від продукту до споживача. Маркетинг 1.0, 2.0, 3.0.
  • Ключові фактори успіху в маркетингу. Стратегічна канва.
05 вересняЧт

Побудова бізнес-процесів:

  • Роль бізнес-процесів в компанії. Визначення і види бізнес-процесів.
  • З яких процесів починати впровадження? Виявлення бізнес-процесів, що потребують змін.
  • Способи аналізу ефективності бізнес-процесів. Виявлення “вузьких місць”.
  • Рівні зрілості бізнес-процесів.
06 вересняПт

Ощадливе виробництво:

  • Поняття “Цінність” та поняття “Втрати”. Ідеальний процес. Вимірювання процесів.
  • Lean та Втрати (Муда). Пошук та усунення втрат. Інструменти lean.
  • Інструмент 5S. Культура безперервного вдосконалення.
07 вересняСб

Стратегічний маркетинг:

  • Позиціонування. Стратегія диференціювання.
  • Маркетинг-мікс.
  • Реалізація маркетингової стратегії: товарна політика, цінова політика, політика збуту, комунікація.
10 жовтняЧт

Управління фінансами:

  • Практика фінансового аналізу: щоденне прийняття рішень і операційне планування; підтримка стратегічного розвитку; оцінка діяльності і мотивація.
  • Динаміка перспектив в бізнесі. Операційні рішення. Інвестиційні рішення. Фінансові рішення. Підприємництво.
  • Природа фінансової та управлінської звітності: баланс; звіт про фінансові результати; звіт про рух грошових коштів.
11 жовтняПт

Управління фінансами:

  • Управління витратами.
  • Фінансування операційного циклу, фінансування виробничого циклу.
  • Фінансування продажу.
  • Грошовий календар. “Меппінг” як методична основа ефективності бюджетного процесу.
12 жовтняНд

Стратегічний маркетинг:

  • Розуміння Клієнта. Рівні Клієнтів.
  • Маркетингова стратегія. Маркетинговий трикутник.
06 листопадаСр

Управління персоналом:

  • Роль HR-функції в побудові ефективного бізнесу.
  • Корпоративна культура як інструмент управлінця.
  • Створення та впровадження моделі компетенцій. Планування персоналу. Моделювання функцій.
  • Різноманіття сучасних методів підбору персоналу. Дієві методи проведення співбесіди. Адаптація персоналу. Роль керівника в процесі адаптації.
07 листопадаЧт

Управління персоналом:

  • Оцінка персоналу як засіб управління результативністю.
  • Розвиток потенціалу та навчання персоналу. Формування кадрового резерву або побудова системи управління талантами. Засоби визначення потреб персоналу в навчанні.
  • Мотивація персоналу. Види мотивації та стимулювання.
  • Роль керівника в системі управління персоналом. Регулярний зворотній зв'язок як обов'язкова функція керівника.
08 листопадаПт
  • Презентація індивідуальних проектів розвитку.


ВІДГУКИ ВИПУСКНИКІВ

Тут є практичні знання, інсайти, що змінюють спосіб мислення, і оточення, яке стимулює впроваджувати отримані знання. Додатковий плюс: Smart People вміють організувати крутецький нетворкінг! Навчаючись у Школі управління меблевим бізнесом, завдяки нетворкінгу ми з учасниками групи дуже зблизилися, що дало можливість сміливо співпрацювати. І відразу після навчання ми отримали три замовлення від нових партнерів, з якими познайомилися на школі. Для нас це 20% піврічного обороту компанії.
Світлана Гайдайчук, співвласниця компанії Vavilon, Київ
Школа управління меблевим бізнесом - це перша профільна школа, де ти отримуєш знання, які можна впроваджувати миттєво. Вперше в моєму житті це вузько спрямоване навчання для керівників та управлінців меблевих компаній.
Дмитро Ковальчук, засновник компанії Cassone, Київ

Експерти програми

Ольга Перетятько
Ольга Перетятько
Lean 6 Sigma-експерт Більше
Віталій Івахов
Віталій Івахов
засновник мережі салонів “100% інтер’єр”, власник українського кавового бренду ISLA Більше
Оксана Андрощук
Оксана Андрощук
​експерт з управління фінансами, керівник і засновник консалтингової компанії Evolving Finance Більше
Олена Рижкова
Олена Рижкова
засновник та керуючий партнер консалтингової компанії Frankl Sense Management Більше
Оксана Стець
Оксана Стець
консультант зі стратегічного розвитку, маркетингу та брендингу Більше
Микола Вікнянський
Микола Вікнянський
власник компанії Termopal Більше

КОНТАКТНА ОСОБА

Ганна Тарасюк
Ганна Тарасюк
менеджер програм управлінського розвитку

РЕЄСТРАЦІЯ

До 1 червня 2019 року
40 000 грн
50 000 грн
Без врахування податків

У НАС НАВЧАЮТЬСЯ

Хлібні інвестиції
Молокія
Дмитрук
Modern-Expo
Tigres
Реноме
Verallia
Ковальська
Термопал
Гранд Персона
Аграна Фрут Україна
Любисток
Грейд
Тернопільський кар'єр
Domberg
dubok.ua
Монстера
Город дверей
INSTYLE
ISLA

Локація

Конференц-зала готелю "Оптіма" Конференц-зала готелю "Оптіма"
Wi-fiWi-fi
Чай / КаваЧай / Кава
СолодощіСолодощі
ФруктиФрукти
Конференц-зала готелю "Оптіма"

залишилися запитання?

В якому форматі проходить навчання?
Лекції експертів-практиків і одразу практична робота з отриманими матеріалами, презентація рішень і їх обговорення з експертом програми, діалог з одногрупниками - власниками, керівниками топ-управлінцями українських бізнесів, воркшопи (динаміначна робота в групах), екскурсії на виробництва, нетворкінг (неформальне спілкування учасників навчання) - у нас багато ефективних практичних форматів навчання. Менеджер програми з радістю розповість Вам детально про формат обраного Вами навчання - просто подзвоніть або замовте зворотний дзвінок (наш дзвінок до Вас).
Я з іншого міста і мені потрібна допомога з плануванням доїзду і/або вибором готелю
Якщо Вам знадобиться наша допомога з логістикою - дзвоніть. Ми залюбки помоніторимо варіанти доїзду з Вашого міста до місця проведення нашої події. І порекомендуємо Вам найкомфортніший. Також ми можемо порадити, який готель обрати, щоб Вам було зручно, затишно і, що важливо, поряд із навчальною локацією.