Практична програма

Школа виробників одягу

Спеціалізована навчальна програма для виробників одягу та взуття
Школа виробників одягу Школа виробників одягу
Старт програми
31 березня 2022
Тривалість
7 модулів (2 виїзні)
Місто
Рівне
За 15 навчальних днів
65 000 грн

ЦЕ АКТУАЛЬНО

Власникам і керівникам

українських компаній, які:

  • виробляють одяг, взуття, аксесуари та прагнуть побудувати системний бізнес й вийти на новий етап розвитку,
  • є творцями брендів одягу/взуття та не мають власного виробництва,
  • зацікавлені в нетворкінгу та нових партнерствах.

Школа виробників одягу - єдина в Україні спеціалізована навчальна програма для управлінців в галузі легкої промисловості.

УНІКАЛЬНІСТЬ ШКОЛИ В ТОМУ, ЩО:

  • всі учасники навчання - це виробники та творці брендів одягу, взуття й аксесуарів; їх постачальники; рітейлери та маркетплейси; дизайнери, які створюють нові колекції.
  • навчальні теми та кейси - адаптовані до реалій української легкої промисловості;
  • експерти Школи мають досвід консультування та розвитку швейних компаній, самі з цього бізнесу та розуміють типові помилки, які роблять та не помічають власники.

УПРОДОВЖ НАВЧАННЯ ВИ:

  • підготуєте проект розвитку своєї компанії (на основі виконаних домашніх завдань);
  • проаналізуєте стратегію своєї компанії, побачите сильні та слабкі сторони свого бізнесу, під керівництвом експертів зможете налаштувати ефективну роботу відділів маркетингу, продажів, сервісу, фінансів та управління персоналом;
  • навчитеся створювати бренди та лідерів у своїй категорії, а також організовувати операційно ефективне виробництво.
Введіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам в найближчий час
або Зателефонуйте нам самостійно
Оберіть модуль для перегляду:
модуль 1 2 3 4 5 6 7
7 модулів (2 виїзні)
31 березняЧт

Стратегічний розвиток компанії

  • Презентації компаній-учасників. Шерінг. Синхронізація задач викладача і команди
  • Стратегічна ідея компанії
  • Складові стратегічної ідеї. Конвертація ідеї в щоденне виконання
01 квітняПт

Практична робота над складовими стратегічного управління комапанією

  • Осмислення кожної складової: "Від візії до тижневого розкладу”
  • Місце дизайну в стратегічній ідеї
  • Робота над складовими стратегічного управління компаній-учасників: практичні аспекти
02 квітняСб

Впровадження стратегічного управління

  • Формування візії та місії. Кейс Kasta
  • Побудова цінностей компанії на прикладі Kasta
  • Тактичне управління бізнесом. Ритм Життя компанії
  • Система KPI та метрик управління на прикладі Kasta
13 травняПт

Lean-тур на виробництво Progress-service

  • Знайомство з історією впровадження ощадливого виробництва у компанії "Прогрес-Львів".
  • Екскурсія виробництвом, огляд роботи lean-інструментів (5S, дошка ідей, Skill Matrix, канбани).
  • Обговорення інструментів ощадливого виробництва.
  • Спілкування з директором компанії та обговорення актуальних запитів учасників туру.
26 травняЧт

Практичний маркетинг

  • Суть бренду, цінності, інсайти. Значення для аудиторії
  • Розуміння ринку та бачення розвитку бренду
  • Комунікація та продажі. Як продавати? Де і кому?
  • Продажі онлайн та дистрибуція
27 травняПт

Практичний маркетинг

  • Контент - король! Створення контенту. Як просувати себе через контент
  • Соціальні мережі. Як працювати з рекламою
  • Як працювати з лідерами думок та просувати себе самостійно
28 травняСб

Управління персоналом

  • Формування команди професіоналів: як правильно побудувати модель компетенцій відповідно до стратегічних цілей та процесів організації
  • Постановка цілей і задач; делегування, функція контролю, аналізу і зворотного зв'язку
  • Навчання персоналу: визначення потреб до навчання та необхідних компетенцій, створення умов сприятливих для навчання
  • Мотивація персоналу та управління талантами. Вигорання персоналу: які кореневі причини та як цього уникнути?
10 червняПт

Lean-тур на виробництво COLLAR

  • Презентація компанії COLLAR та історія впровадження ощадливого виробництва у компанії
  • Інструктаж з охорони праці для виходу на виробництво
  • Тур виробництвом компанії COLLAR. Застосування інструментів 5S, канбан, робота в комірках, Skills Matrix та кайдзен журнали.
  • Обговорення візиту та впровадження побачених лін-інструментів
30 червняЧт

Ощадливе мислення

  • Як допомагає Lean? З чого розпочати впровадження? Базові принципи: цінності й 8 видів втрат
  • Кейси з пошуку втрат на виробництві та офісі
  • Визначаємо цінності та шукаємо втрати
  • Вивчення концепції потоку та процесної системи компанії - для чого це потрібно та які є інструменти для вибудовування. Діаграма Спагеті
01 липняПт

Побудова системи сервісу

  • Що таке сервіс і з чого він складається. 6 компонентів Клієнтського досвіду. Негативний Клієнтський досвід. Аналіз негативних сигналів та політик у своїй компанії
  • Непорушні стандарти досвіду Клієнта
  • Цикл досвіду Клієнта. Визначення дефектів, стандартів і можливостей WOW-нути Клієнта на кожному етапі спілкування
  • Як зробити досвід Клієнта безризиковим для Компанії та для Клієнта. Як працювати з негативними відгуками в Інтернеті без страху
02 липняСб

Побудова системи продажів

14 липняЧт

Управління фінансами

  • Ціль і призначення фінансів: багатство акціонера, як критерій ефективності фінансів
  • Критерії визнання подій, які закладені в основних фінансових показниках: каса й нарахування
  • Аналіз компонентів звіту про фінансові результати: доходи, собівартість, витрати періоду, валовий (маржинальний) прибуток, операційний дохід, чистий прибуток
  • Аргументи в процесі переговорів на основі грошових потоків
  • Управління ціноутворенням і маржинальною прибутковістю продуктів
  • Управління витратами, класифікація й структура витрат. Змінні й фіксовані витрати
  • Розрахунки маржинального прибутку
  • Розрахунки маржинальної прибутковості продуктів
  • Розрахунки точки плановому прибутку й розрахунки точки беззбитковості (CVP аналіз)
  • Розрахунки доцільності спеціального замовлення (special order decision) при роботі над власними торговельними марками мереж (private label decision)
  • Беззбитковість при декількох продуктах
  • Розрахунок оптимальних платіжних умов та знижок за більш ранню оплату продукції
  • Вплив платіжних умов на грошові потоки
15 липняПт

Управління фінансами

  • Основи релевантного аналізу для швидкого прийняття рішень
  • Класифікація витрат, орієнтована на прийняття рішень
  • Поняття втоплених, недиференційованих, диференційованих витрат їх важливість (релевантність) для прийняття рішень
  • Витрати третіх сторін, альтернативні витрати їх використання при прийнятті рішень
  • Практичні завдання по обґрунтуванню управлінських рішень на основі маржинального прибутку
  • Рішення про заміну устаткування (old vs. new decision)
  • Рішення про використання продуктів і послуг на стороні (make vs. buy decision)
  • Рішення про проведення рекламних компаній і акцій (sell vs. promote decision)
  • Рішення про спеціальне замовлення – виготовлення приватних торговельних марок (private label decision, special order decision)
  • Рішення про використання «вузького місця - пляшкового горла» (bottle neck decision)
  • Рішення про вхід/вихід на новий сегмент ринку (keep vs. drop decision)
  • Рішення про розподілені продукти (split-off point decision)
  • Фінансове планування компанії, складання фінансових планів
  • Розрахунок додаткових необхідних коштів
  • Джерела фінансування фірми
  • Фінансове обґрунтування нових проектів компанії в умовах стресу
05 серпняПт

Ощадливе мислення

  • 5S та інструменти візуалізації процесів
  • Як виміряти ефективність: основні показники процесу та Потоку створення цінності
  • Стандартизація: стандартні операційні процедури (SOP) та чек-листи. Швидка переналадка та автономне обслуговування обладнання
  • Залучення команди до впровадження lean
06 серпняСб
  • Презентація проектів розвитку

Експерти навчання

Андрій Логвін
Андрій Логвін
співзасновник і генеральний директор маркетплейса Kasta Більше
Філіпп Литвинов
Філіпп Литвинов
партнер діджитал агенції "Свої", співзасновник бренду Sammy Icon, маркетолог Більше
Віталій Івахов
Віталій Івахов
засновник мережі салонів “100% інтер’єр”, власник українського кавового бренду ISLA Більше
Ольга Перетятько
Ольга Перетятько
lean 6 Sigma експертка Більше
Станіслав Поруб
Станіслав Поруб
комерційний директор компанії Softorg Більше
Анастасія Владичинська
Анастасія Владичинська
міжнародна консультантка з сервісу, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу Більше
Аліна Кравченко
Аліна Кравченко
​експертка з ефективної комунікації команд та розвитку організацій Більше
Павло Федюк
Павло Федюк
директор компанії “Прогрес-Львів” Більше
Олександр Скоропис
Олександр Скоропис
директор з виробництва компанії COLLAR Більше

КОНТАКТНА ОСОБА

Вікторія Зелена
Вікторія Зелена
менеджерка програм управлінського розвитку

РЕЄСТРАЦІЯ

У НАС НАВЧАЮТЬСЯ

Häfele Україна
BUDZIRKA
Kleiberit
Молокія
Реноме
Modern-Expo
Edelvika
Аграна Фрут Україна
Verallia
Дмитрук
Термопал
Ковальська
Гранд Персона
Любисток
Грейд
Тернопільський кар'єр
dubok.ua
Tigres
Монстера
Adler Lacke Україна

Локація

Конференц-зала готелю "Оптіма" Конференц-зала готелю "Оптіма"
Wi-fiWi-fi
Чай / КаваЧай / Кава
СолодощіСолодощі
ФруктиФрукти
Конференц-зала готелю "Оптіма"

залишилися запитання?

В якому форматі проходить навчання?
Лекції експертів-практиків і одразу практична робота з отриманими матеріалами, презентація рішень і їх обговорення з експертом програми, діалог з одногрупниками - власниками, керівниками топ-управлінцями українських бізнесів, воркшопи (динаміначна робота в групах), екскурсії на виробництва, нетворкінг (неформальне спілкування учасників навчання) - у нас багато ефективних практичних форматів навчання. Менеджер програми з радістю розповість Вам детально про формат обраного Вами навчання - просто подзвоніть або замовте зворотний дзвінок (наш дзвінок до Вас).
Я з іншого міста і мені потрібна допомога з плануванням доїзду і/або вибором готелю
Якщо Вам знадобиться наша допомога з логістикою - дзвоніть. Ми залюбки помоніторимо варіанти доїзду з Вашого міста до місця проведення нашої події. І порекомендуємо Вам найкомфортніший. Також ми можемо порадити, який готель обрати, щоб Вам було зручно, затишно і, що важливо, поряд із навчальною локацією.