Навчальна програма
Школа
операційного
менеджменту
Як розвинути власні навички управління та взаємодії з командами


Старт програми
26 жовтня 2023
Час початку
10:00
Тривалість
5 модулів по 3 дні
Місто
Рівне
За 5 навчальних модулів
37 000 грн
ЦЕ АКТУАЛЬНО
- Керівникам середньої ланки, які хочуть розвинути власні навички управління та взаємодії з командами
- Лінійним менеджерам, які прагнуть стати керівниками функціональних команд
- Середній ланці менеджменту, яка щоденно виконує операційні завдання задля втілення стратегії та візії топменеджмент
Як зробити так, щоб задачі виконувались з першого разу, швидше і при цьому виникало менше конфліктів та непорозумінь всередині команди? У Школі операційного менеджменту ви навчитеся створювати ефективні команди, управляти ними та мотивувати, а головне - каскадуєте ідеї власника до щомісячних, щотижневих й щоденних завдань.
В результаті навчання ви:
- підвищите власні навички управління та взаємодії з працівниками;
- навчитесь робити процеси компанії простими та ефективними;
- зрозумієте, які співробітники потрібні вашій команді, щоб досягнути поставлених цілей та як наймати та навчати команду;
- навчитеся правильно делегувати, розподіляти ролі й завдання в команді;
- створите систему якості, систему мотивації та винагород, систему навчання та систему внутрішніх комунікацій;
- навчитеся працювати з опором та вирішувати конфлікти у команді;
- збільшите відсоток виконання поставлених задач.
26 жовтня
Чт
- Що таке операційний менеджмент і які функції він виконує
- Практика: Знайти спільне між теорією і тим, що я роблю кожен день
- Різниця між керуванням і контролем. Вчимося розуміти місце кожного
- Практика: Чим я зараз керую, а що контролюю
27 жовтня
Пт
- Розуміння процесу. Вміти визначати роботу, яка приносить цінність клієнту і компанії
- Практика: Малюємо 3 своїх основні процеси, визначаємо в них втрати й цінності
- Операційна структура керівників, де мої повноваження і відповідальність
- Практика: Аудит органіграми, справжніх повноважень і відповідальності своїх. Майбутній стан
28 жовтня
Сб
- Організація, як цілісний організм
- Команда, колектив, група - різниця та сильні сторони кожного об'єднання. Життєвий цикл компанії
- Аналіз існуючої системи. Виявлення проблематики кожного рівня із застосуванням холістичного підходу
23 листопада
Чт
- Ідентифікація
- Визначення цілей існування колективу. Розподіл ролей і завдань
- Довіра, залученість і делегування. Сканування виконання
24 листопада
Пт
- Аналіз поточної психо-емоційної ситуації в компанії. Виявлення джерел потенційного або реального опору реалізації цілей компанії
- Практика: Збір проблемного поля в компанії, вправа на виявлення всіх психоемоційних напруг, які заважають приносити цінність клієнтові й результативність компанії
- Прийняття виявлених напружень. Визначення, що в зоні контролю. Способи зниження напруги та перші кроки в роботі зі співробітниками-бунтарями
- Практика: Синхронізація реального стану результатів компанії з бажаним. Робота над плануванням впровадження необхідних змін
25 листопада
Сб
- Секрети делегування. Повноваження і відповідальність співробітників на ділянках
- Практика: Скануємо власну готовність до делегування. Визначаємо зону делегування. Аудит повноважень і відповідальності своїх співробітників
- Стандарти якості для розуміння повноважень і відповідальності
- Практика: Які стандарти якості у нас є і які потрібно отримати
14 грудня
Чт
- Створення системи комунікації, як частина простору довіри й безпеки
- Практика: Денне планування. Ієрархія планерок
- Стандарти процесу для відстеження стандартів
- Практика: СОП, процеси та комунікація. Гуртки якості
15 грудня
Пт
- Як оцінювати співробітників. Побудова і розвиток компетенції через Матрицю навичок (Skill Matrix)
- Практика: Створюємо Матриці навичок та знання обладнання
- Чек-листи - не панацея, але дуже корисно
- Практика: Створюємо чек-лист для прийому фахівця на роботу
16 грудня
Сб
- Робота з конфліктами і побудова відносин
- Види конфліктів та опору змінам в колективі й компанії
- Трансформація негативного досвіду, наявного в компанії, в позитивні зміни корпоративної культури
- Практика: Матриця усвідомлення
26 січня
Чт
- Емоційне лідерство
- Ресурсний стан керівника як запорука ефективного делегування і управління
- Практика: Виявлення та опрацювання особистих якостей керівника, які впливають на процеси управління
- Управління власною ефективністю. Самоідентифікація керівництва через гештальт підхід
27 січня
Пт
- Створення системи управління адаптивної до впровадження змін. Створення системи упраління співробітниками через призму "Динамічної концепції особистості"
- Практика: тестування та питання для співробітників на виявлення головних потреб
- Визначення необхідних результатів для побудова команди змін. Визначення особливостей створення команди, яка працює над змінами
- Практика: Визначаємо результати необхідних результатів. І від нього створюємо склад команди змін
28 січня
Сб
- Побудова системи навчання співробітників - перша лінія
- Практика: Створюємо першу лінію навчання виходячи з Матриці навичок і стандартів якості
- Побудова системи заохочення - перша лінія
- Практика: конструктивний зворотній зв'язок
09 березня
Чт
- Контроль змін, процедур і стандартів через Gemba Walking
- Практика: Створюємо свою Gemba Walking
- Уміння ставити запитання. Інструмент "5 Чому"
- Практика: Напрацьовуємо практику відкритих питань через різні ситуації
10 березня
Пт
- Відкритість розвитку
- Побудова відносин компанії з зовнішнім світом
- Утримання мотивації, лояльності, залучення в період спокійного і розміреного існування компанії
11 березня
Сб
- Презентація проектів розвитку компаній
Експерти навчання
КОНТАКТНА ОСОБА

Локація


Конференц-зала готелю "Оптіма"