Навчальна програма

Школа
операційного
менеджменту

Як розвинути власні навички управління та взаємодії з командами
Школа <br />
операційного <br />
менеджменту Школа <br />
операційного <br />
менеджменту
Старт програми
28 жовтня 2021
Тривалість
5 модулів по 3 дні
Місто
Рівне
За 5 навчальних модулів
37 000 грн

ЦЕ АКТУАЛЬНО

  • Керівникам середньої ланки, які хочуть розвинути власні навички управління та взаємодії з командами
  • Лінійним менеджерам, які прагнуть стати керівниками функціональних команд
  • Середній ланці менеджменту, яка щоденно виконує операційні завдання задля втілення стратегії та візії топменеджмент

Як зробити так, щоб задачі виконувались з першого разу, швидше і при цьому виникало менше конфліктів та непорозумінь всередині команди? У Школі операційного менеджменту ви навчитеся створювати ефективні команди, управляти ними та мотивувати, а головне - каскадуєте ідеї власника до щомісячних, щотижневих й щоденних завдань.

В результаті навчання ви:

  • підвищите власні навички управління та взаємодії з працівниками;
  • навчитесь робити процеси компанії простими та ефективними;
  • зрозумієте, які співробітники потрібні вашій команді, щоб досягнути поставлених цілей та як наймати та навчати команду;
  • навчитеся правильно делегувати, розподіляти ролі й завдання в команді;
  • створите систему якості, систему мотивації та винагород, систему навчання та систему внутрішніх комунікацій;
  • навчитеся працювати з опором та вирішувати конфлікти у команді;
  • збільшите відсоток виконання поставлених задач.
Введіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам в найближчий час
або Зателефонуйте нам самостійно
Оберіть модуль для перегляду:
модуль 1 2 3 4 5
5 модулів по 3 дні
28 жовтняЧт
  • Що таке операційний менеджмент і які функції він виконує
  • Практика: Знайти спільне між теорією і тим, що я роблю кожен день
  • Різниця між керуванням і контролем. Вчимося розуміти місце кожного
  • Практика: Чим я зараз керую, а що контролюю
29 жовтняПт
  • Розуміння процесу. Вміти визначати роботу, яка приносить цінність клієнту і компанії
  • Практика: Малюємо 3 своїх основні процеси, визначаємо в них втрати й цінності
  • Операційна структура керівників, де мої повноваження і відповідальність
  • Практика: Аудит органіграми, справжніх повноважень і відповідальності своїх. Майбутній стан
30 жовтняСб
  • Організація, як цілісний організм
  • Команда, колектив, група - різниця та сильні сторони кожного об'єднання. Життєвий цикл компанії
  • Аналіз існуючої системи. Виявлення проблематики кожного рівня із застосуванням холістичного підходу
25 листопадаЧт
  • Ідентифікація
  • Визначення цілей існування колективу. Розподіл ролей і завдань
  • Довіра, залученість і делегування. Сканування виконання
26 листопадаПт
  • Аналіз поточної психо-емоційної ситуації в компанії. Виявлення джерел потенційного або реального опору реалізації цілей компанії
  • Практика: Збір проблемного поля в компанії, вправа на виявлення всіх психоемоційних напруг, які заважають приносити цінність клієнтові й результативність компанії
  • Прийняття виявлених напружень. Визначення, що в зоні контролю. Способи зниження напруги та перші кроки в роботі зі співробітниками-бунтарями
  • Практика: Синхронізація реального стану результатів компанії з бажаним. Робота над плануванням впровадження необхідних змін
27 листопадаСб
  • Секрети делегування. Повноваження і відповідальність співробітників на ділянках
  • Практика: Скануємо власну готовність до делегування. Визначаємо зону делегування. Аудит повноважень і відповідальності своїх співробітників
  • Стандарти якості для розуміння повноважень і відповідальності
  • Практика: Які стандарти якості у нас є і які потрібно отримати
16 грудняЧт
  • Створення системи комунікації, як частина простору довіри й безпеки
  • Практика: Денне планування. Ієрархія планерок
  • Стандарти процесу для відстеження стандартів
  • Практика: СОП, процеси та комунікація. Гуртки якості
17 грудняПт
  • Як оцінювати співробітників. Побудова і розвиток компетенції через Матрицю навичок (Skill Matrix)
  • Практика: Створюємо Матриці навичок та знання обладнання
  • Чек-листи - не панацея, але дуже корисно
  • Практика: Створюємо чек-лист для прийому фахівця на роботу
18 грудняСб
  • Робота з конфліктами і побудова відносин
  • Види конфліктів та опору змінам в колективі й компанії
  • Трансформація негативного досвіду, наявного в компанії, в позитивні зміни корпоративної культури
  • Практика: Матриця усвідомлення
27 січняЧт
  • Емоційне лідерство
  • Ресурсний стан керівника як запорука ефективного делегування і управління
  • Практика: Виявлення та опрацювання особистих якостей керівника, які впливають на процеси управління
  • Управління власною ефективністю. Самоідентифікація керівництва через гештальт підхід
28 січняПт
  • Створення системи управління адаптивної до впровадження змін. Створення системи упраління співробітниками через призму "Динамічної концепції особистості"
  • Практика: тестування та питання для співробітників на виявлення головних потреб
  • Визначення необхідних результатів для побудова команди змін. Визначення особливостей створення команди, яка працює над змінами
  • Практика: Визначаємо результати необхідних результатів. І від нього створюємо склад команди змін
29 січняСб
  • Побудова системи навчання співробітників - перша лінія
  • Практика: Створюємо першу лінію навчання виходячи з Матриці навичок і стандартів якості
  • Побудова системи заохочення - перша лінія
  • Практика: конструктивний зворотній зв'язок
10 березняЧт
  • Контроль змін, процедур і стандартів через Gemba Walking
  • Практика: Створюємо свою Gemba Walking
  • Уміння ставити запитання. Інструмент "5 Чому"
  • Практика: Напрацьовуємо практику відкритих питань через різні ситуації
11 березняПт
  • Відкритість розвитку
  • Побудова відносин компанії з зовнішнім світом
  • Утримання мотивації, лояльності, залучення в період спокійного і розміреного існування компанії
12 березняСб
  • Презентація проектів розвитку компаній

Експерти навчання

Ольга Перетятько
Ольга Перетятько
lean 6 Sigma експертка Більше
Аліна Кравченко
Аліна Кравченко
​експертка з ефективної комунікації команд та розвитку організацій Більше

КОНТАКТНА ОСОБА

Вікторія Зелена
Вікторія Зелена
менеджерка програм управлінського розвитку

РЕЄСТРАЦІЯ

У НАС НАВЧАЮТЬСЯ

Хлібні інвестиції
Молокія
Дмитрук
Реноме
Modern-Expo
Edelvika
Verallia
Ковальська
Аграна Фрут Україна
Термопал
Гранд Персона
Любисток
Грейд
Тернопільський кар'єр
Domberg
dubok.ua
Tigres
Монстера
Город дверей
INSTYLE

Локація

Конференц-зала готелю "Оптіма" Конференц-зала готелю "Оптіма"
Wi-fiWi-fi
Чай / КаваЧай / Кава
СолодощіСолодощі
ФруктиФрукти
Конференц-зала готелю "Оптіма"

залишилися запитання?

В якому форматі проходить навчання?
Лекції експертів-практиків і одразу практична робота з отриманими матеріалами, презентація рішень і їх обговорення з експертом програми, діалог з одногрупниками - власниками, керівниками топ-управлінцями українських бізнесів, воркшопи (динаміначна робота в групах), екскурсії на виробництва, нетворкінг (неформальне спілкування учасників навчання) - у нас багато ефективних практичних форматів навчання. Менеджер програми з радістю розповість Вам детально про формат обраного Вами навчання - просто подзвоніть або замовте зворотний дзвінок (наш дзвінок до Вас).
Я з іншого міста і мені потрібна допомога з плануванням доїзду і/або вибором готелю
Якщо Вам знадобиться наша допомога з логістикою - дзвоніть. Ми залюбки помоніторимо варіанти доїзду з Вашого міста до місця проведення нашої події. І порекомендуємо Вам найкомфортніший. Також ми можемо порадити, який готель обрати, щоб Вам було зручно, затишно і, що важливо, поряд із навчальною локацією.