Практична програма
Школа дверного
та віконного бізнесу
Спеціалізована навчальна програма для управлінців дверної та віконної галузі


Старт програми
7 квітня 2022
Тривалість
5 модулів
Місто
Рівне
За 13 навчальних днів
45 000 грн
ЦЕ АКТУАЛЬНО
Власникам і керівникам
українських дверних та віконних компаній, які:
- прагнуть побудувати системний бізнес та вийти на новий рівень розвитку,
- хочуть вдосконалити свої управлінські навички,
- зацікавлені в нетворкінгу та нових партнерствах.
Школа дверного та віконного бізнесу - єдина в Україні спеціалізована навчальна програма для управлінців дверної та віконної галузі.
Унікальність Школи в тому, що:
- учасники навчання - це виробники вхідних та міжкімнатних дверей, дерев’яних та металопластикових вікон, їхні постачальники та рітейлери;
- навчальні теми та кейси - адаптовані до реалій українського дверного та віконного ринку;
- після кожного навчального модуля відбувається неформальне спілкування (нетворкінг) з ключовими представниками індустрії.
Упродовж навчання ви:
- підготуєте проект розвитку своєї компанії (на основі домашніх завдань, пропонованих після кожного модуля);
- проаналізуєте стратегію своєї компанії, побачите сильні та слабкі сторони свого бізнесу, під керівництвом експертів зможете налаштувати ефективну роботу відділів маркетингу, продажів, сервісу, фінансів та управління персоналом.
Партнер програми - Häfele Україна
07 квітняЧт
Стратегічна ідея
- Стратегічна ідея компанії
- Презентації компаній-учасників
- Складові стратегічної ідеї. Конвертація ідеї в щоденне виконання
- Осмислення кожної складової: "Від візії до тижневого розкладу"
08 квітняПт
Стратегічна ідея та дизайн
- Роль дизайну та практична робота над складовими стратегічної ідеї:
- Де тут дизайн? Місце дизайну в стратегічній ідеї
- Як народжується дизайн
- Робота над власними стратегічними ідеями: практичні аспекти
09 квітняСб
Ощадливе мислення
- Чим допоможе Lean? Базові принципи: цінності, 8 видів втрат
- Lean-гра. Частина 1: Класичне виробництво і перші зміни до Lean-філософії. Створення потоку: комірки, система канбан, 5S, система показників
- Lean-гра. Частина 2: Розвиток Lean-концепцій та інструментів у виробництві: стандартизація, система 2 кошики, система постачання
- Перші кроки із впровадження ощадливого виробництва в компанії учасника
08 червняСр
Ощадливе мислення
- Сила планерки: ціль, правила, атрибути. Моделювання планерки - практика проведення
- Поглиблений 5S: користь, етапи й ресурси для впровадження. Як пояснити працівникам навіщо впроваджувати цей інструмент.
- Інструменти стандартизації: чек-лист і SOP (стандартна робоча процедура)
09 червняЧт
Управління фінансами
- Ціль і призначення фінансів: багатство акціонера, як критерій ефективності фінансів
- Критерії визнання подій, які закладені в основних фінансових показниках: каса й нарахування
- Аналіз компонентів звіту про фінансові результати: доходи, собівартість, витрати періоду, валовий (маржинальний) прибуток, операційний дохід, чистий прибуток
- Аргументи в процесі переговорів на основі грошових потоків
- Управління ціноутворенням і маржинальною прибутковістю продуктів
- Управління витратами, класифікація й структура витрат. Змінні й фіксовані витрати
- Розрахунки маржинального прибутку
- Розрахунки маржинальної прибутковості продуктів
- Розрахунки точки плановому прибутку й розрахунки точки беззбитковості (CVP аналіз)
- Розрахунки доцільності спеціального замовлення (special order decision) при роботі над власними торговельними марками мереж (private label decision)
- Беззбитковість при декількох продуктах
- Розрахунок оптимальних платіжних умов та знижок за більш ранню оплату продукції
- Вплив платіжних умов на грошові потоки
10 червняПт
Управління фінансами
- Основи релевантного аналізу для швидкого прийняття рішень
- Класифікація витрат, орієнтована на прийняття рішень
- Поняття втоплених, недиференційованих, диференційованих витрат їх важливість (релевантність) для прийняття рішень.
- Витрати третіх сторін, альтернативні витрати їх використання при прийнятті рішень
- Практичні завдання по обґрунтуванню управлінських рішень на основі маржинального прибутку
- Рішення про заміну устаткування (old vs. new decision)
- Рішення про використання продуктів і послуг на стороні (make vs. buy decision)
- Рішення про проведення рекламних компаній і акцій (sell vs. promote decision)
- Рішення про спеціальне замовлення – виготовлення приватних торговельних марок (private label decision, special order decision)
- Рішення про використання «вузького місця - пляшкового горла» (bottle neck decision)
- Рішення про вхід/вихід на новий сегмент ринку (keep vs. drop decision)
- Рішення про розподілені продукти (split-off point decision)
- Фінансове планування компанії, складання фінансових планів
- Розрахунок додаткових необхідних коштів
- Джерела фінансування фірми
- Фінансове обґрунтування нових проектів компанії в умовах стресу
08 липняПт
Lean-тур на дверне виробництво
- Екскурсія на виробництво
- Картування потоків створення цінності
- Практичний кейс, робота в групах
- 16 головних інструментів ощадливого виробництва
11 серпняЧт
Практичний маркетинг
- Архітектура бренду
- Lovemark
- Інсайт
- Піраміда бренду
- Цінності
- Диференціація
- Цільова аудиторія
- Меседж
- Ім’я бренду
- Тон голосу
- Тексти
- Логотип
- Брендинг
- Точки контакту
- Створюємо сайт
- Канали комунікації
- Контент-маркетинг
- PR
12 серпняПт
Побудова системи сервісу
- Що може бути “сервісом” для дверних та віконних компаній?
- Сервісна складова чи правдиво сервісна компанія? Де шукати результат від сервісу?
- З чого почати налаштовувати сервіс в компанії? Хто несе сервіс Клієнту?
- Як працювати з існуючими Клієнтами замість постійного пошуку нових?
13 серпняСб
Digital-маркетинг
- Digital-інструменти
- TikTok
- YouTube
- Інфлюенс-маркетинг
- Рекламний кабінет
- Аналіз конкурентів
- Продукт
- Ціноутворення
- Досвід клієнта
- Сервіс компанії
- Маркетинговий бюджет
- Розбір кейсів
- Хейтери
- Особистий бренд власника
08 вересняЧт
Управління персоналом
- Менеджмент ХХІ сторіччя: основні риси та об'єктивні характеристики. Роль HR-функції в побудові ефективного бізнесу.
- Створення ефективного бренду роботодавця. Корпоративна культура як інструмент управлінця.
- Планування персоналу. Моделювання функцій. Визначення основних цілей та задач функції. Компетентнісний аналіз функції.
- Різноманіття сучасних методів підбору персоналу. Критичні помилки процесу підбору. Дієві методи проведення співбесіди. Адаптація персоналу. Роль керівника в процесі адаптації.
09 вересняПт
Управління персоналом
- Оцінка персоналу як засіб управління результативністю. Базові психологічні правила проведення оцінки персоналу.
- Ефективні методи оцінки: оцінка за компетенціями, оцінка 360, ассесмент центр як засіб комплексної оцінки, атестація та ін.
- Розвиток потенціалу та навчання персоналу. Мета та головні принципи розвитку персоналу.
- Формування кадрового резерву або побудова системи управління талантами.
10 вересняСб
- Презентація проектів розвитку
Експерти навчання
КОНТАКТНА ОСОБА

Локація


Конференц-зала готелю "Оптіма"