Практична програма

Школа дверного
та віконного бізнесу

Спеціалізована навчальна програма для управлінців дверної та віконної галузі
Школа дверного <br />
та віконного бізнесу Школа дверного <br />
та віконного бізнесу
Старт програми
лютий 2022
Тривалість
6 модулів
Місто
Рівне
За 16 навчальних днів
50 000 грн

ЦЕ АКТУАЛЬНО

Власникам і керівникам

українських дверних та віконних компаній, які:

  • прагнуть побудувати системний бізнес та вийти на новий рівень розвитку,
  • хочуть вдосконалити свої управлінські навички,
  • зацікавлені в нетворкінгу та нових партнерствах.

Школа дверного та віконного бізнесу - єдина в Україні спеціалізована навчальна програма для управлінців дверної та віконної галузі.

Унікальність Школи в тому, що:

  • учасники навчання - це виробники вхідних та міжкімнатних дверей, дерев’яних та металопластикових вікон, їхні постачальники та рітейлери;
  • навчальні теми та кейси - адаптовані до реалій українського дверного та віконного ринку;
  • після кожного навчального модуля відбувається неформальне спілкування (нетворкінг) з ключовими представниками індустрії.

Упродовж навчання ви:

  • підготуєте проект розвитку своєї компанії (на основі домашніх завдань, пропонованих після кожного модуля);
  • проаналізуєте стратегію своєї компанії, побачите сильні та слабкі сторони свого бізнесу, під керівництвом експертів зможете налаштувати ефективну роботу відділів маркетингу, продажів, сервісу, фінансів та управління персоналом.
Введіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам в найближчий час
або Зателефонуйте нам самостійно
Оберіть модуль для перегляду:
модуль 1 2 3 4 5 6
6 модулів
10 лютогоЧт

Стратегічна ідея

  • Стратегічна ідея компанії
  • Презентації компаній-учасників
  • Складові стратегічної ідеї. Конвертація ідеї в щоденне виконання
  • Осмислення кожної складової: "Від візії до тижневого розкладу"
11 лютогоПт

Стратегічна ідея та дизайн

  • Роль дизайну та практична робота над складовими стратегічної ідеї:
  • Де тут дизайн? Місце дизайну в стратегічній ідеї
  • Як народжується дизайн
  • Робота над власними стратегічними ідеями: практичні аспекти
12 лютогоСб

Операційна досконалість

  • Чим допоможе Lean? Базові принципи: цінності, 8 видів втрат
  • Lean-гра. Частина 1: Класичне виробництво і перші зміни до Lean-філософії. Створення потоку: комірки, система канбан, 5S, система показників
  • Lean-гра. Частина 2: Розвиток Lean-концепцій та інструментів у виробництві: стандартизація, система 2 кошики, система постачання
  • Перші кроки із впровадження ощадливого виробництва в компанії учасника
24 березняЧт

Практичний маркетинг

  • Конкуренти та їхній аналіз
  • Архітектура бренду
  • Бренд-сесії
  • Визначаємо цільову аудиторію
  • Що таке позиціювання та меседж?
  • Про характер та голос бренду
  • Знаходимо точки контакту
  • Дизайн, айдентика, гайдлайн
  • Маркетинговий бюджет
25 березняПт

Побудова системи сервісу

  • Що може бути “сервісом” для дверних та віконних компаній?
  • Сервісна складова чи правдиво сервісна компанія? Де шукати результат від сервісу?
  • З чого почати налаштовувати сервіс в компанії? Хто несе сервіс Клієнту?
  • Як працювати з існуючими Клієнтами замість постійного пошуку нових?
26 березняСб

Digital-маркетинг

  • Контент-стратегія
  • KPI та ефективність реклами в інтернеті
  • Пошуковий маркетинг
  • Ремаркетинг
  • Рекламні креативи
  • Таргетинг
  • Рекламний кабінет Facebook
  • Запускаємо рекламу в Instagram
  • Створюємо та запускаємо сайт
06 травняПт

Операційна досконалість (виїзний модуль)

  • Екскурсія на виробництво
  • Картування потоків створення цінності
  • Практичний кейс, робота в групах
  • 16 головних інструментів ощадливого виробництва
08 червняСр

Операційна досконалість

  • Сила планерки: ціль, правила, атрибути. Моделювання планерки - практика проведення
  • Поглиблений 5S: користь, етапи й ресурси для впровадження. Як пояснити працівникам навіщо впроваджувати цей інструмент.
  • Інструменти стандартизації: чек-лист і SOP (стандартна робоча процедура)
09 червняЧт

Управління фінансами

  • Ціль і призначення фінансів: багатство власника, як критерій ефективності фінансів.
  • Чим грошові потоки відрізняються від бухгалтерських критеріїв визнання подій – доходів, витрат
  • Як формується фінансова звітність: звіт про фінансові результати, баланс, звіт про рух грошових коштів
  • Як правильно рахувати прибутки та збитки
  • Звітність, складена по методу нарахувань: звіт про фінансові результати більш деталізований аналіз
  • Аналіз компонентів звіту про фінансові результати: доходи, собівартість, витрати періоду, валовий (маржинальний) прибуток, операційний дохід, чистий прибуток
  • Звітність, складена за касовим методом: звіт про рух грошових коштів - більш деталізований аналіз. Складання звіту про рух грошових коштів прямим і непрямим методом
10 червняПт

Управління фінансами

  • Що таке оборотний капітал в бізнесі та як ним управляти
  • Аргументи в процесі переговорів на основі інформації про періоди обігу запасів, дебіторської й кредиторської заборгованостей
  • Як взаємопов’язана прибутковість бізнесу, прибутковість майна та прибуток, який ми заробляємо. Як правильно визначати ціну на свої продукти, які витрати на це впливають
  • Управління ціноутворенням і маржинальною прибутковістю продуктів. Управління витратами, класифікація й структура витрат. Змінні й постійні витрати
  • Що таке маржинальний прибуток та як його рахувати. Точка беззбитковості та її розрахунки
  • Розрахунок оптимальних платіжних умов та знижок за більш ранню оплату продукції. Вплив платіжних умов на грошові потоки
07 липняЧт

Управління персоналом

  • Роль HR-функції в побудові ефективного бізнесу.
  • Корпоративна культура як інструмент управлінця.
  • Створення та впровадження моделі компетенцій. Планування персоналу. Моделювання функцій.
08 липняПт

Управління персоналом

  • Різноманіття сучасних методів підбору персоналу. Дієві методи проведення співбесіди. Адаптація персоналу. Роль керівника в процесі адаптації.
  • Оцінка персоналу як засіб управління результативністю.
  • Розвиток потенціалу та навчання персоналу. Формування кадрового резерву або побудова системи управління талантами. Засоби визначення потреб персоналу в навчанні.
09 липняСб

Управління персоналом

  • Мотивація персоналу. Види мотивації та стимулювання.
  • Роль керівника в системі управління персоналом. Регулярний зворотній зв'язок як обов'язкова функція керівника.
04 серпняЧт

Управління продажами

  • Типи каналів збуту. Основні принципи роботи з кінцевим клієнтом/замовником. Робота в салоні/магазині меблів/дверей
  • Побудова В2В каналів продажу. Регіональний відділ продажу. АВС-аналіз продажу та категоризація
  • Матриця Ансоффа. Товарний потенціал контрагента. Стимулювання продажу, акції та маркетингові заходи
  • Побудова дилерської мережі
05 серпняПт

Управління продажами

  • Маркетинговий план. Планування продажу. Бюджетування відділу продажу
  • Мотивація та Преміювання відділу продажів. Приклади преміювання
  • Приклади преміювання
  • Аналітика продажу й втрачені продажі. Автоматизація роботи
06 серпняСб
  • Презентація проектів розвитку

Експерти навчання

Віталій Івахов
Віталій Івахов
засновник мережі салонів “100% інтер’єр”, власник українського кавового бренду ISLA Більше
Ольга Перетятько
Ольга Перетятько
lean 6 Sigma експертка Більше
Анастасія Владичинська
Анастасія Владичинська
міжнародна консультантка з сервісу Більше
Максим Чайка
Максим Чайка
керівник відділу маркетингу і продажу компанії Hafele Ukraine Більше
Олена Рижкова
Олена Рижкова
засновниця та керуюча партнерка консалтингової компанії Frankl Sense Management Більше
Артем Зубкевич
Артем Зубкевич
бренд-дизайнер в ZUBKEVICH.COM Більше

КОНТАКТНА ОСОБА

Вікторія Зелена
Вікторія Зелена
менеджерка програм управлінського розвитку

РЕЄСТРАЦІЯ

За 16 навчальних днів
50 000 грн
65 000 грн
Після 1 січня 2022 р. вартість навчання складатиме 65000 грн.

У НАС НАВЧАЮТЬСЯ

Хлібні інвестиції
Молокія
Дмитрук
Реноме
Modern-Expo
Edelvika
Verallia
Ковальська
Аграна Фрут Україна
Термопал
Гранд Персона
Любисток
Грейд
Тернопільський кар'єр
Domberg
dubok.ua
Tigres
Монстера
Город дверей
INSTYLE

Локація

Конференц-зала готелю "Оптіма" Конференц-зала готелю "Оптіма"
Wi-fiWi-fi
Чай / КаваЧай / Кава
СолодощіСолодощі
ФруктиФрукти
Конференц-зала готелю "Оптіма"

залишилися запитання?

В якому форматі проходить навчання?
Лекції експертів-практиків і одразу практична робота з отриманими матеріалами, презентація рішень і їх обговорення з експертом програми, діалог з одногрупниками - власниками, керівниками топ-управлінцями українських бізнесів, воркшопи (динаміначна робота в групах), екскурсії на виробництва, нетворкінг (неформальне спілкування учасників навчання) - у нас багато ефективних практичних форматів навчання. Менеджер програми з радістю розповість Вам детально про формат обраного Вами навчання - просто подзвоніть або замовте зворотний дзвінок (наш дзвінок до Вас).
Я з іншого міста і мені потрібна допомога з плануванням доїзду і/або вибором готелю
Якщо Вам знадобиться наша допомога з логістикою - дзвоніть. Ми залюбки помоніторимо варіанти доїзду з Вашого міста до місця проведення нашої події. І порекомендуємо Вам найкомфортніший. Також ми можемо порадити, який готель обрати, щоб Вам було зручно, затишно і, що важливо, поряд із навчальною локацією.