Практична програма

Школа дверного
та віконного бізнесу

Спеціалізована навчальна програма для управлінців дверної та віконної галузі
Школа дверного <br />
та віконного бізнесу Школа дверного <br />
та віконного бізнесу
Старт програми
квітень 2023
Тривалість
5 модулів
Місто
Рівне
За 13 навчальних днів
45 000 грн

ЦЕ АКТУАЛЬНО

Власникам і керівникам

українських дверних та віконних компаній, які:

  • прагнуть побудувати системний бізнес та вийти на новий рівень розвитку,
  • хочуть вдосконалити свої управлінські навички,
  • зацікавлені в нетворкінгу та нових партнерствах.

Школа дверного та віконного бізнесу - єдина в Україні спеціалізована навчальна програма для управлінців дверної та віконної галузі.

Унікальність Школи в тому, що:

  • учасники навчання - це виробники вхідних та міжкімнатних дверей, дерев’яних та металопластикових вікон, їхні постачальники та рітейлери;
  • навчальні теми та кейси - адаптовані до реалій українського дверного та віконного ринку;
  • після кожного навчального модуля відбувається неформальне спілкування (нетворкінг) з ключовими представниками індустрії.

Упродовж навчання ви:

  • підготуєте проект розвитку своєї компанії (на основі домашніх завдань, пропонованих після кожного модуля);
  • проаналізуєте стратегію своєї компанії, побачите сильні та слабкі сторони свого бізнесу, під керівництвом експертів зможете налаштувати ефективну роботу відділів маркетингу, продажів, сервісу, фінансів та управління персоналом.

Партнер програми - Häfele Україна

Введіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам в найближчий час
або Зателефонуйте нам самостійно
Оберіть модуль для перегляду:
модуль 1 2 3 4 5
5 модулів
06 квітняЧт

Стратегічна ідея

  • Стратегічна ідея компанії
  • Презентації компаній-учасників
  • Складові стратегічної ідеї. Конвертація ідеї в щоденне виконання
  • Осмислення кожної складової: "Від візії до тижневого розкладу"
07 квітняПт

Стратегічна ідея та дизайн

  • Роль дизайну та практична робота над складовими стратегічної ідеї:
  • Де тут дизайн? Місце дизайну в стратегічній ідеї
  • Як народжується дизайн
  • Робота над власними стратегічними ідеями: практичні аспекти
08 квітняСб

Ощадливе мислення

  • Чим допоможе Lean? Базові принципи: цінності, 8 видів втрат
  • Lean-гра. Частина 1: Класичне виробництво і перші зміни до Lean-філософії. Створення потоку: комірки, система канбан, 5S, система показників
  • Lean-гра. Частина 2: Розвиток Lean-концепцій та інструментів у виробництві: стандартизація, система 2 кошики, система постачання
  • Перші кроки із впровадження ощадливого виробництва в компанії учасника
08 червняЧт

Ощадливе мислення

  • Сила планерки: ціль, правила, атрибути. Моделювання планерки - практика проведення
  • Поглиблений 5S: користь, етапи й ресурси для впровадження. Як пояснити працівникам навіщо впроваджувати цей інструмент.
  • Інструменти стандартизації: чек-лист і SOP (стандартна робоча процедура)
09 червняПт

Управління фінансами

  • Ціль і призначення фінансів: багатство акціонера, як критерій ефективності фінансів
  • Критерії визнання подій, які закладені в основних фінансових показниках: каса й нарахування
  • Аналіз компонентів звіту про фінансові результати: доходи, собівартість, витрати періоду, валовий (маржинальний) прибуток, операційний дохід, чистий прибуток
  • Аргументи в процесі переговорів на основі грошових потоків
  • Управління ціноутворенням і маржинальною прибутковістю продуктів
  • Управління витратами, класифікація й структура витрат. Змінні й фіксовані витрати
  • Розрахунки маржинального прибутку
  • Розрахунки маржинальної прибутковості продуктів
  • Розрахунки точки плановому прибутку й розрахунки точки беззбитковості (CVP аналіз)
  • Розрахунки доцільності спеціального замовлення (special order decision) при роботі над власними торговельними марками мереж (private label decision)
  • Беззбитковість при декількох продуктах
  • Розрахунок оптимальних платіжних умов та знижок за більш ранню оплату продукції
  • Вплив платіжних умов на грошові потоки
10 червняСб

Управління фінансами

  • Основи релевантного аналізу для швидкого прийняття рішень
  • Класифікація витрат, орієнтована на прийняття рішень
  • Поняття втоплених, недиференційованих, диференційованих витрат їх важливість (релевантність) для прийняття рішень.
  • Витрати третіх сторін, альтернативні витрати їх використання при прийнятті рішень
  • Практичні завдання по обґрунтуванню управлінських рішень на основі маржинального прибутку
  • Рішення про заміну устаткування (old vs. new decision)
  • Рішення про використання продуктів і послуг на стороні (make vs. buy decision)
  • Рішення про проведення рекламних компаній і акцій (sell vs. promote decision)
  • Рішення про спеціальне замовлення – виготовлення приватних торговельних марок (private label decision, special order decision)
  • Рішення про використання «вузького місця - пляшкового горла» (bottle neck decision)
  • Рішення про вхід/вихід на новий сегмент ринку (keep vs. drop decision)
  • Рішення про розподілені продукти (split-off point decision)
  • Фінансове планування компанії, складання фінансових планів
  • Розрахунок додаткових необхідних коштів
  • Джерела фінансування фірми
  • Фінансове обґрунтування нових проектів компанії в умовах стресу
07 липняПт

Lean-тур на дверне виробництво

  • Екскурсія на виробництво
  • Картування потоків створення цінності
  • Практичний кейс, робота в групах
  • 16 головних інструментів ощадливого виробництва
10 серпняЧт

Практичний маркетинг

  • Архітектура бренду
  • Lovemark
  • Інсайт
  • Піраміда бренду
  • Цінності
  • Диференціація
  • Цільова аудиторія
  • Меседж
  • Ім’я бренду
  • Тон голосу
  • Тексти
  • Логотип
  • Брендинг
  • Точки контакту
  • Створюємо сайт
  • Канали комунікації
  • Контент-маркетинг
  • PR
11 серпняПт

Побудова системи сервісу

  • Що може бути “сервісом” для дверних та віконних компаній?
  • Сервісна складова чи правдиво сервісна компанія? Де шукати результат від сервісу?
  • З чого почати налаштовувати сервіс в компанії? Хто несе сервіс Клієнту?
  • Як працювати з існуючими Клієнтами замість постійного пошуку нових?
12 серпняСб

Digital-маркетинг

  • Digital-інструменти
  • TikTok
  • YouTube
  • Instagram
  • Інфлюенс-маркетинг
  • Facebook
  • Рекламний кабінет
  • Аналіз конкурентів
  • Продукт
  • Ціноутворення
  • Досвід клієнта
  • Сервіс компанії
  • Маркетинговий бюджет
  • Розбір кейсів
  • Хейтери
  • Особистий бренд власника
07 вересняЧт

Управління персоналом

  • Менеджмент ХХІ сторіччя: основні риси та об'єктивні характеристики. Роль HR-функції в побудові ефективного бізнесу.
  • Створення ефективного бренду роботодавця. Корпоративна культура як інструмент управлінця.
  • Планування персоналу. Моделювання функцій. Визначення основних цілей та задач функції. Компетентнісний аналіз функції.
  • Різноманіття сучасних методів підбору персоналу. Критичні помилки процесу підбору. Дієві методи проведення співбесіди. Адаптація персоналу. Роль керівника в процесі адаптації.
08 вересняПт

Управління персоналом

  • Оцінка персоналу як засіб управління результативністю. Базові психологічні правила проведення оцінки персоналу.
  • Ефективні методи оцінки: оцінка за компетенціями, оцінка 360, ассесмент центр як засіб комплексної оцінки, атестація та ін.
  • Розвиток потенціалу та навчання персоналу. Мета та головні принципи розвитку персоналу.
  • Формування кадрового резерву або побудова системи управління талантами.
09 вересняСб
  • Презентація проектів розвитку

Експерти навчання

Віталій Івахов
Віталій Івахов
засновник мережі салонів “100% інтер’єр”, власник українського кавового бренду ISLA Більше
Ольга Перетятько
Ольга Перетятько
lean 6 Sigma експертка Більше
Артем Зубкевич
Артем Зубкевич
бренд-дизайнер в ZUBKEVICH.COM, партнер Varenycia Manufacture Більше
Анастасія Владичинська
Анастасія Владичинська
міжнародна консультантка з сервісу, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу Більше
Олена Рижкова
Олена Рижкова
засновниця та керуюча партнерка консалтингової компанії Frankl Sense Management Більше
Михайло Колісник
Михайло Колісник
керуючий партнер компанії FINART Smart Solutions, викладач KSE, президент CFO Club Ukraine Більше

КОНТАКТНА ОСОБА

Тарас Комаренко
Тарас Комаренко
CEO бізнес-школи Smart People

РЕЄСТРАЦІЯ

За 13 навчальних днів
45 000 грн
65 000 грн
Без врахування податків

У НАС НАВЧАЮТЬСЯ

Häfele Україна
BUDZIRKA
Kleiberit
Молокія
Реноме
Modern-Expo
Edelvika
Аграна Фрут Україна
Verallia
Дмитрук
Термопал
Ковальська
Гранд Персона
Любисток
Грейд
Тернопільський кар'єр
dubok.ua
Tigres
Монстера
Adler Lacke Україна

Локація

Конференц-зала готелю "Оптіма" Конференц-зала готелю "Оптіма"
Wi-fiWi-fi
Чай / КаваЧай / Кава
СолодощіСолодощі
Конференц-зала готелю "Оптіма"

залишилися запитання?

В якому форматі проходить навчання?
Лекції експертів-практиків і одразу практична робота з отриманими матеріалами, презентація рішень і їх обговорення з експертом програми, діалог з одногрупниками - власниками, керівниками топ-управлінцями українських бізнесів, воркшопи (динаміначна робота в групах), екскурсії на виробництва, нетворкінг (неформальне спілкування учасників навчання) - у нас багато ефективних практичних форматів навчання. Менеджер програми з радістю розповість Вам детально про формат обраного Вами навчання - просто подзвоніть або замовте зворотний дзвінок (наш дзвінок до Вас).
Я з іншого міста і мені потрібна допомога з плануванням доїзду і/або вибором готелю
Якщо Вам знадобиться наша допомога з логістикою - дзвоніть. Ми залюбки помоніторимо варіанти доїзду з Вашого міста до місця проведення нашої події. І порекомендуємо Вам найкомфортніший. Також ми можемо порадити, який готель обрати, щоб Вам було зручно, затишно і, що важливо, поряд із навчальною локацією.