Практична програма

Школа бізнесу
для дизайнерів
та архітекторів

Спеціалізована навчальна програма для дизайнерів, архітекторів та декораторів
Школа бізнесу<br />
для дизайнерів<br />
та архітекторів Школа бізнесу<br />
для дизайнерів<br />
та архітекторів
Старт програми
березень 2023
Тривалість
3 модулі по 3 дні
Місто
Рівне
За 9 навчальних днів
18 000 грн

ЦЕ АКТУАЛЬНО

Дизайнерам, архітекторам і декораторам, які:

  • є власниками компаній та прагнуть побудувати системний бізнес, масштабуватися й вийти на нові ринки,
  • ще не мають власних компаній, але хочуть їх створити.

Це навчальна програма для молодих дизайнерів, архітекторів та декораторів, які хочуть трансформувати свій бізнес, систематизувати його, масштабувати та при цьому зменшити кількість неуспішних проектів.

Всі експерти програми - це практики, що мають досвід у цьому бізнесі, розуміють проблеми й виклики, з якими стикаються дизайнери, дають практичну цінність. Навчальні теми - адаптовані до реалій українського ринку. А навчатися ви будете у колі однодумців - дизайнерів, архітекторів та декораторів, які готові формувати нові стандарти ринку.

УПРОДОВЖ НАВЧАННЯ ВИ:

  • опрацюєте з експертами ключові теми для розвитку компанії: побудова бізнес-моделі, стратегія, маркетинг, управління проектами, фінанси та юридичні аспекти ведення бізнесу;
  • створите road-map розвитку свого бізнесу та отримаєте рекомендації для розробки чіткої й зрозумілої моделі управління.

Навчальна програма відбувається за підтримки компанії АГРОМАТ.

Введіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам в найближчий час
або Зателефонуйте нам самостійно
Оберіть модуль для перегляду:
модуль 1 2 3
3 модулі по 3 дні
23 березняЧт

Стратегічна ідея

  • Складові стратегічної ідеї
  • Візія власника
  • Місія та цінності компанії
  • Формування стратегії бізнесу
24 березняПт

Побудова бізнес-моделі

  • Бізнес-модель як спосіб ведення бізнесу. Business Model Canvas від О.Остервальдера
  • Аналіз власної бізнес-моделі та пошук способів посилити її
  • Вивчення цільової аудиторії з використанням Persona Canvas
  • Застосування Value Proposition Canvas для розробки сильних пропозицій своїм клієнтам
25 березняСб

Від візії до операційного менеджменту

  • Постановка цілей та моніторинг результатів
  • Психологічні аспекти менеджменту і лідерства
  • Тайм-менеджмент керівника
11 травняЧт

Управління проектами

  • Організаційна структура
  • Проектний менеджмент
  • Бізнес-процеси
  • Планування діяльності
12 травняПт

Юридичні, фінансові та комунікаційні виклики

  • Реєстрація бізнесу та торгової марки. Підготовка до перевірок
  • Підписання договору з Клієнтом
  • Погодження технічного завдання
  • Психологія спілкування із замовниками
13 травняСб

Фінансова грамотність дизайнера

  • Загальні фінансові показники та вміння
  • Практика складання бюджетів, планів продажів. Робота в групах
  • Управління фінансами та ефективне управління проектами в компанії дизайнера
  • Управління фінансами Клієнта на реалізацію
08 червняЧт

Практичний маркетинг

  • Конкуренти та їхній аналіз. Архітектура бренду. Бренд-сесії
  • Визначаємо цільову аудиторію. Що таке позиціювання та меседж?
  • Про характер та голос бренду. Знаходимо точки контакту
  • Дизайн, айдентика, гайдлайн. Маркетинговий бюджет
09 червняПт

Digital-маркетинг

  • Контент-стратегія
  • KPI та ефективність реклами в інтернеті. Пошуковий маркетинг. Ремаркетинг. Рекламні креативи
  • Таргетинг. Рекламний кабінет Facebook. Запускаємо рекламу в Instagram
  • Створюємо та запускаємо сайт
10 червняСб
  • Презентація проектів розвитку

Експерти навчання

Ольга Тадай
Ольга Тадай
засновниця та CEO сервісу з пошуку архітекторів і дизайнерів hallway.pro Більше
Катерина Саніна
Катерина Саніна
бізнес-тренерка для дизайнерів інтер’єру, засновниця DAH Більше
Ельвіра Файзуліна
Ельвіра Файзуліна
сертифікована консультантка з управління (CMC, ICMCI) Більше
Борис Дорогов
Борис Дорогов
операційний директор та партнер balbek bureau Більше
Віталій Івахов
Віталій Івахов
засновник мережі салонів “100% інтер’єр”, власник українського кавового бренду ISLA Більше
Артем Зубкевич
Артем Зубкевич
бренд-дизайнер в ZUBKEVICH.COM, партнер Varenycia Manufacture Більше

КОНТАКТНА ОСОБА

Тарас Комаренко
Тарас Комаренко
CEO бізнес-школи Smart People

РЕЄСТРАЦІЯ

За 9 навчальних днів
18 000 грн
Без врахування податків

У НАС НАВЧАЮТЬСЯ

Häfele Україна
BUDZIRKA
Kleiberit
Молокія
Реноме
Modern-Expo
Edelvika
Аграна Фрут Україна
Verallia
Дмитрук
Термопал
Ковальська
Гранд Персона
Любисток
Грейд
Тернопільський кар'єр
dubok.ua
Tigres
Монстера
Adler Lacke Україна

Локація

Конференц-зала готелю "Оптіма" Конференц-зала готелю "Оптіма"
Wi-fiWi-fi
Чай / КаваЧай / Кава
СолодощіСолодощі
Конференц-зала готелю "Оптіма"

залишилися запитання?

В якому форматі проходить навчання?
Лекції експертів-практиків і одразу практична робота з отриманими матеріалами, презентація рішень і їх обговорення з експертом програми, діалог з одногрупниками - власниками, керівниками топ-управлінцями українських бізнесів, воркшопи (динаміначна робота в групах), екскурсії на виробництва, нетворкінг (неформальне спілкування учасників навчання) - у нас багато ефективних практичних форматів навчання. Менеджер програми з радістю розповість Вам детально про формат обраного Вами навчання - просто подзвоніть або замовте зворотний дзвінок (наш дзвінок до Вас).
Я з іншого міста і мені потрібна допомога з плануванням доїзду і/або вибором готелю
Якщо Вам знадобиться наша допомога з логістикою - дзвоніть. Ми залюбки помоніторимо варіанти доїзду з Вашого міста до місця проведення нашої події. І порекомендуємо Вам найкомфортніший. Також ми можемо порадити, який готель обрати, щоб Вам було зручно, затишно і, що важливо, поряд із навчальною локацією.