Акселератор
підприємництва


Це навчання для власників та керівників бізнесів Рівного, які:
- хочуть масштабуватися та зрости (від мікробізнесу до малого й від малого бізнесу до середнього);
- прагнуть систематизувати свої знання щодо розвитку бізнесу;
- хочуть заробляти стабільно і вирішувати при цьому соціальну проблему;
- працюють щонайменше 2 роки.
Акселератор підприємництва — це спеціалізована програма з розвитку мікро- та малих бізнесів Рівного. Це навчання для тих, хто хоче масштабувати свій бізнес, налагодити процеси в компанії, запустити нові продукти, вийти на нові ринки, але не розуміє з чого розпочати.
В результаті навчання на Акселераторі ви:
- сформуєте свою візію, довготермінові цілі та навчитеся перетворювати це у конкретні задачі команді;
- перевірите свої бізнес-ідеї на життєздатність, дізнаєтесь, як продавати свій продукт, протестуєте його, знайдете однодумців та партнерів;
- навчитеся делегувати процеси управління та розвитку компанії всередині команди та призначати відповідальних за результат;
- пропишете бізнес-процеси, стандарти, правила, процедури управління бізнесом для подальшого росту та підвищите ефективність операційних процесів;
- створите стратегію розвитку вашого бізнесу.
“Акселератор підприємництва” реалізується компанією Smart Рeople, благодійною організацією Українська соціальна академія за підтримки фонду Renovabis.
* 80% вартості навчання покриває Українська соціальна академія. Учасник сплачує всього 4500 грн.
Стратегічна ідея:
- Стратегічна ідея. Складові стратегічної ідеї
- Конвертація ідеї в щоденне виконання. Робота над власною стратегічною ідеєю: практичні поради
- Модель бізнесу. Процесна структура компанії
Бізнес-модель. Створення нових соціально спрямованих продуктів:
- Модель бізнесу. Процесна структура компанії
- Де тут дизайн? Місце дизайну в стратегічній ідеї
- Соціальна складова бізнесу. Дизайн варіантів включення соціальної складової в поточну бізнес-модель
- Робота над власними стратегічними ідеями: практичні аспекти
Маркетинг:
- Маркетингова стратегія
- Особливості розвитку брендів на ринках соціальних послуг та брендів. Етапи створення бренду
- Атрибути бренду
- Стратегія виведення бренду на ринок
Управління командою:
- Формування команди: як правильно побудувати модель компетенцій відповідно до стратегічних цілей та процесів організації
- Як підбирати персонал відповідно до необхідних компетенцій
- Постановка цілей і задач: делегування, функція контролю, аналізу і зворотного зв'язку
Управління командою:
- Навчання персоналу: визначення потреб до навчання та необхідних компетенцій
- Створення сприятливих умов для навчання
- Мотивація персоналу та управління талантами
- Вигорання: які кореневі причини та як цього уникнути
Операційна ефективність:
- Як допомагає Lean? З чого розпочати впровадження? Базові принципи: цінності й 8 видів втрат
- Кейси з пошуку втрат на виробництві та офісі
- Визначаємо цінності та шукаємо втрати в реальній компанії
- Вивчення концепції потоку та процесної системи компанії - для чого це потрібно та які є інструменти для вибудовування
Управління фінансами:
- Фінансове планування та управління фінансами. Стратегічне та операційне фінансове планування. Пошук можливостей для прибутковості
- Природа фінансової та управлінської звітності: баланс; звіт про фінансові результати; звіт про рух грошових коштів
- Залучення інвестицій: робота з донорами та інвесторами
- Практика фінансового аналізу: щоденне прийняття рішень і операційне планування на основі фінансових показників
Управління продажем, навички публічної презентації:
- Технології та навички продажів. Канали продажів та канали комунікації
- Формування презентації для клієнтів
- Як не втратити існуючих клієнтів і знаходити нових? Лояльність
- Як продавати свої продукти/послуги бізнесу? Команда продажів
Операційна ефективність. Презентація проектів розвитку:
- Інструменти візуалізації процесів
- Як виміряти ефективність: основні показники процесу та Потоку створення цінності
- Презентація проектів розвитку учасників
Експерти навчання
КОНТАКТНА ОСОБА

Локація

