Навчальна програма

Акселератор
підприємництва

Програма з розвитку мікро- та малих бізнесів Рівного
Акселератор<br />
підприємництва Акселератор<br />
підприємництва
Старт програми
16 грудня 2021
Тривалість
3 модулі по 3 дні
Місто
Рівне
Вартість навчання*
4 500 грн

Це навчання для власників та керівників бізнесів Рівного, які:

  • хочуть масштабуватися та зрости (від мікробізнесу до малого й від малого бізнесу до середнього);
  • прагнуть систематизувати свої знання щодо розвитку бізнесу;
  • хочуть заробляти стабільно і вирішувати при цьому соціальну проблему;
  • працюють щонайменше 2 роки.

Акселератор підприємництва — це спеціалізована програма з розвитку мікро- та малих бізнесів Рівного. Це навчання для тих, хто хоче масштабувати свій бізнес, налагодити процеси в компанії, запустити нові продукти, вийти на нові ринки, але не розуміє з чого розпочати.

В результаті навчання на Акселераторі ви:

  • сформуєте свою візію, довготермінові цілі та навчитеся перетворювати це у конкретні задачі команді;
  • перевірите свої бізнес-ідеї на життєздатність, дізнаєтесь, як продавати свій продукт, протестуєте його, знайдете однодумців та партнерів;
  • навчитеся делегувати процеси управління та розвитку компанії всередині команди та призначати відповідальних за результат;
  • пропишете бізнес-процеси, стандарти, правила, процедури управління бізнесом для подальшого росту та підвищите ефективність операційних процесів;
  • створите стратегію розвитку вашого бізнесу.

“Акселератор підприємництва” реалізується компанією Smart Рeople, благодійною організацією Українська соціальна академія за підтримки фонду Renovabis.

* 80% вартості навчання покриває Українська соціальна академія. Учасник сплачує всього 4500 грн.

Введіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам в найближчий час
або Зателефонуйте нам самостійно
Оберіть модуль для перегляду:
модуль 1 2 3
3 модулі по 3 дні
16 грудняЧт

Стратегічна ідея:

  • Стратегічна ідея. Складові стратегічної ідеї
  • Конвертація ідеї в щоденне виконання. Робота над власною стратегічною ідеєю: практичні поради
  • Модель бізнесу. Процесна структура компанії
17 грудняПт

Бізнес-модель. Створення нових соціально спрямованих продуктів:

  • Модель бізнесу. Процесна структура компанії
  • Де тут дизайн? Місце дизайну в стратегічній ідеї
  • Соціальна складова бізнесу. Дизайн варіантів включення соціальної складової в поточну бізнес-модель
  • Робота над власними стратегічними ідеями: практичні аспекти
18 грудняСб

Маркетинг:

  • Маркетингова стратегія
  • Особливості розвитку брендів на ринках соціальних послуг та брендів. Етапи створення бренду
  • Атрибути бренду
  • Стратегія виведення бренду на ринок
20 січняЧт

Управління командою:

  • Формування команди: як правильно побудувати модель компетенцій відповідно до стратегічних цілей та процесів організації
  • Як підбирати персонал відповідно до необхідних компетенцій
  • Постановка цілей і задач: делегування, функція контролю, аналізу і зворотного зв'язку
21 січняПт

Управління командою:

  • Навчання персоналу: визначення потреб до навчання та необхідних компетенцій
  • Створення сприятливих умов для навчання
  • Мотивація персоналу та управління талантами
  • Вигорання: які кореневі причини та як цього уникнути
22 січняСб

Операційна ефективність:

  • Як допомагає Lean? З чого розпочати впровадження? Базові принципи: цінності й 8 видів втрат
  • Кейси з пошуку втрат на виробництві та офісі
  • Визначаємо цінності та шукаємо втрати в реальній компанії
  • Вивчення концепції потоку та процесної системи компанії - для чого це потрібно та які є інструменти для вибудовування
03 березняЧт

Управління фінансами:

  • Фінансове планування та управління фінансами. Стратегічне та операційне фінансове планування. Пошук можливостей для прибутковості
  • Природа фінансової та управлінської звітності: баланс; звіт про фінансові результати; звіт про рух грошових коштів
  • Залучення інвестицій: робота з донорами та інвесторами
  • Практика фінансового аналізу: щоденне прийняття рішень і операційне планування на основі фінансових показників
04 березняПт

Управління продажем, навички публічної презентації:

  • Технології та навички продажів. Канали продажів та канали комунікації
  • Формування презентації для клієнтів
  • Як не втратити існуючих клієнтів і знаходити нових? Лояльність
  • Як продавати свої продукти/послуги бізнесу? Команда продажів
05 березняСб

Операційна ефективність. Презентація проектів розвитку:

  • Інструменти візуалізації процесів
  • Як виміряти ефективність: основні показники процесу та Потоку створення цінності
  • Презентація проектів розвитку учасників

Експерти навчання

Віталій Івахов
Віталій Івахов
засновник мережі салонів “100% інтер’єр”, власник українського кавового бренду ISLA Більше
Ольга Перетятько
Ольга Перетятько
lean 6 Sigma експертка Більше
Руслана Корж
Руслана Корж
консультантка з управління персоналом та впровадження ощадливого виробництва Більше
Аліна Забаріна
Аліна Забаріна
бренд-дизайнерка, експертка з маркетингу Більше
Тарас Комаренко
Тарас Комаренко
засновник Бізнес-школи Smart People Більше

КОНТАКТНА ОСОБА

Дар'я Комар
Дар'я Комар
менеджерка з сервісу

РЕЄСТРАЦІЯ

Вартість навчання*
4 500 грн
22 500 грн
* 80% вартості покриває Українська соціальна академія - учасник сплачує всього 4500 грн.

У НАС НАВЧАЮТЬСЯ

Adler Lacke Україна
Häfele Україна
BUDZIRKA
Kleiberit
Молокія
Реноме
Modern-Expo
Edelvika
Аграна Фрут Україна
Verallia
Дмитрук
Термопал
Ковальська
Гранд Персона
Любисток
Грейд
Тернопільський кар'єр
dubok.ua
Tigres
Монстера

Локація

Конференц-зала готелю "Оптіма" Конференц-зала готелю "Оптіма"
Wi-fiWi-fi
Чай / КаваЧай / Кава
СолодощіСолодощі
ФруктиФрукти
Конференц-зала готелю "Оптіма"

залишилися запитання?

В якому форматі проходить навчання?
Лекції експертів-практиків і одразу практична робота з отриманими матеріалами, презентація рішень і їх обговорення з експертом програми, діалог з одногрупниками - власниками, керівниками топ-управлінцями українських бізнесів, воркшопи (динаміначна робота в групах), екскурсії на виробництва, нетворкінг (неформальне спілкування учасників навчання) - у нас багато ефективних практичних форматів навчання. Менеджер програми з радістю розповість Вам детально про формат обраного Вами навчання - просто подзвоніть або замовте зворотний дзвінок (наш дзвінок до Вас).
Я з іншого міста і мені потрібна допомога з плануванням доїзду і/або вибором готелю
Якщо Вам знадобиться наша допомога з логістикою - дзвоніть. Ми залюбки помоніторимо варіанти доїзду з Вашого міста до місця проведення нашої події. І порекомендуємо Вам найкомфортніший. Також ми можемо порадити, який готель обрати, щоб Вам було зручно, затишно і, що важливо, поряд із навчальною локацією.