Акселератор
підприємництва


Це навчання для власників та керівників бізнесів Рівного, які:
- хочуть масштабуватися та зрости (від мікробізнесу до малого й від малого бізнесу до середнього);
- прагнуть систематизувати свої знання щодо розвитку бізнесу;
- хочуть заробляти стабільно і вирішувати при цьому соціальну проблему;
- працюють щонайменше 2 роки.
Акселератор підприємництва — це спеціалізована програма з розвитку мікро- та малих бізнесів Рівного. Це навчання для тих, хто хоче масштабувати свій бізнес, налагодити процеси в компанії, запустити нові продукти, вийти на нові ринки, але не розуміє з чого розпочати.
В результаті навчання на Акселераторі ви:
- сформуєте свою візію, довготермінові цілі та навчитеся перетворювати це у конкретні задачі команді;
- перевірите свої бізнес-ідеї на життєздатність, дізнаєтесь, як продавати свій продукт, протестуєте його, знайдете однодумців та партнерів;
- навчитеся делегувати процеси управління та розвитку компанії всередині команди та призначати відповідальних за результат;
- пропишете бізнес-процеси, стандарти, правила, процедури управління бізнесом для подальшого росту та підвищите ефективність операційних процесів;
- створtте стратегію розвитку вашого бізнесу.
“Акселератор підприємництва” реалізується компанією Smart Рeople, благодійною організацією Платформа соціальних змін за підтримки фонду Renovabis.
* 70% вартості навчання покриває Платформа соціальних змін. Учасник сплачує всього 8900 грн.
Стратегічна ідея соціального підприємництва:
- Вступ до соціального підприємництва
- Стратегічна ідея. Складові стратегічної ідеї
- Від візії до тижневого розкладу
- Конвертація ідеї в щоденне виконання.
Бізнес-модель. Створення нових соціально спрямованих продуктів:
- Соціальний вплив
- Модель бізнесу. Business Canvas. Процесна структура компанії.
- Дизайн варіантів включення соціальної складової в поточну бізнес-модель.
- Робота над власними стратегічними ідеями: практичні аспекти
Операційна ефективність. Проектний менеджмент:
- Як допомагає Lean? З чого розпочати впровадження? Базові принципи: цінності й 8 видів втрат
- Кейси з пошуку втрат на виробництві та офісі
- Визначаємо цінності та шукаємо втрати в реальній компанії
- Вивчення концепції потоку та процесної системи компанії - для чого це потрібно та які є інструменти для вибудовування
Фінансовий менеджмент. Ризик-менеджмент
- Основи управлінського обліку
- Природа фінансової та управлінської звітності: баланс, звіт про фінансові результати
- Звіт про рух грошових коштів. Рентабельність, період окупності, точка беззбитковості.
- Ризик-менеджмент. SWOT аналіз
Фінансовий менеджмент. Фандрейзинг
- Практика фінансового аналізу: щоденне прийняття рішень
- Стратегічне та операційне фінансове планування. Пошук можливостей для прибутковості
- Інвестиції і їх окупність та фінансове обґрунтування
- Джерела фінансування соціальних підприємств в Україні та їх особливості
Маркетинг та просування:
- Маркетингова стратегія та Атрибути бренду
- Як знаходити своїх, близьких по духу клієнтів
- Побудова бренду який люблять
- Як розширити канали та формати комунікацій з аудиторією
- Тестування гіпотез нових продуктів/послуг через рекламні кампанії у соціальних мережах
Управління командою:
- Формування команди: як правильно побудувати модель компетенцій відповідно до стратегічних цілей та процесів організації
- Як підбирати персонал відповідно до необхідних компетенцій
- Постановка цілей і задач: делегування, функція контролю, аналізу і зворотного зв'язку
Управління командою:
- Навчання персоналу: визначення потреб до навчання та необхідних компетенцій
- Створення сприятливих умов для навчання
- Мотивація персоналу та управління талантами
- Вигорання: які кореневі причини та як цього уникнути
Презентація проєктів розвитку
- презентація розроблених проєктів розвитку учасників
Експерти навчання
КОНТАКТНА ОСОБА

Локація

