Smart Meetings

Як працювати
з клієнтами
під час війни

Майстер-клас Анастасії Владичинської
Як працювати <br />
з клієнтами <br />
під час війни Як працювати <br />
з клієнтами <br />
під час війни
Дата
4 липня
Час початку
16-30
Тривалість
4 години
Місто
Рівне
Вартість
1 399 грн

ЦЕ АКТУАЛЬНО

Власникам та управлінцям,

які мають бажання турбуватися про своїх клієнтів, будуючи таким чином з ними стосунки на все життя.

Командам,

відповідальним в компанії за клієнтський досвід.

Емпатія, турбота, людяність - головні слова нині у взаємодії з клієнтом.

Люди сьогодні лишаються там, або йдуть туди, де відчувають підтримку і щире бажання допомогти.

НА ЗУСТРІЧІ БУДЕМО ГОВОРИТИ ПРО ТЕ...

  • що таке гарний сервіс під час війни
  • що варто змінити у ваших стосунках із клієнтами
  • яких помилок, зроблених нині, клієнти ніколи не пробачать компанії
  • як подбати про свою команду, щоби разом продовжувати вести бізнес і тримати економічний фронт України

Введіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам в найближчий час
або Зателефонуйте нам самостійно

Програма

4 години з 16:30 до 20:00
04 липня
  • вітальна кава, дружнє спілкування з учасниками й організаторами зустрічі
  • майстер-клас Анастасії Владичинської на тему “Як працювати з клієнтами під час війни"
  • networking у колі власників та керівників бізнесів

Експерт

Анастасія Владичинська
Анастасія Владичинська
міжнародна консультантка з сервісу, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу Більше

КОНТАКТНА ОСОБА

Дар'я Комар
Дар'я Комар
менеджерка з сервісу

РЕЄСТРАЦІЯ

Вартість
1 399 грн
Для команд від 3 осіб і більше - знижка 10%. Після 26 червня вартість участі - 1399 грн.

У НАС НАВЧАЮТЬСЯ

Häfele Україна
BUDZIRKA
Kleiberit
Молокія
Реноме
Modern-Expo
Edelvika
Аграна Фрут Україна
Verallia
Дмитрук
Термопал
Ковальська
Гранд Персона
Любисток
Грейд
Тернопільський кар'єр
dubok.ua
Tigres
Монстера
Adler Lacke Україна

Локація

Велика зала готелю "Reikartz Бергшлосс" Велика зала готелю "Reikartz Бергшлосс"
Wi-fiWi-fi
Чай / КаваЧай / Кава
Велика зала готелю "Reikartz Бергшлосс"

залишилися запитання?

В якому форматі проходить навчання?
Лекції експертів-практиків і одразу практична робота з отриманими матеріалами, презентація рішень і їх обговорення з експертом програми, діалог з одногрупниками - власниками, керівниками топ-управлінцями українських бізнесів, воркшопи (динаміначна робота в групах), екскурсії на виробництва, нетворкінг (неформальне спілкування учасників навчання) - у нас багато ефективних практичних форматів навчання. Менеджер програми з радістю розповість Вам детально про формат обраного Вами навчання - просто подзвоніть або замовте зворотний дзвінок (наш дзвінок до Вас).
Я з іншого міста і мені потрібна допомога з плануванням доїзду і/або вибором готелю
Якщо Вам знадобиться наша допомога з логістикою - дзвоніть. Ми залюбки помоніторимо варіанти доїзду з Вашого міста до місця проведення нашої події. І порекомендуємо Вам найкомфортніший. Також ми можемо порадити, який готель обрати, щоб Вам було зручно, затишно і, що важливо, поряд із навчальною локацією.