Smart Meetings
Як працювати
з клієнтами
під час війни
Майстер-клас Анастасії Владичинської


Дата
4 липня
Час початку
16-30
Тривалість
4 години
Місто
Рівне
Вартість
1 399 грн
ЦЕ АКТУАЛЬНО
Власникам та управлінцям,
які мають бажання турбуватися про своїх клієнтів, будуючи таким чином з ними стосунки на все життя.
Командам,
відповідальним в компанії за клієнтський досвід.
Емпатія, турбота, людяність - головні слова нині у взаємодії з клієнтом.
Люди сьогодні лишаються там, або йдуть туди, де відчувають підтримку і щире бажання допомогти.
НА ЗУСТРІЧІ БУДЕМО ГОВОРИТИ ПРО ТЕ...
- що таке гарний сервіс під час війни
- що варто змінити у ваших стосунках із клієнтами
- яких помилок, зроблених нині, клієнти ніколи не пробачать компанії
- як подбати про свою команду, щоби разом продовжувати вести бізнес і тримати економічний фронт України
Програма
4 години з 16:30 до 20:00
04 липня
- вітальна кава, дружнє спілкування з учасниками й організаторами зустрічі
- майстер-клас Анастасії Владичинської на тему “Як працювати з клієнтами під час війни"
- networking у колі власників та керівників бізнесів
Експерт
КОНТАКТНА ОСОБА

Локація


Велика зала готелю "Reikartz Бергшлосс"